Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg fått lakket frontfangeren, bulken på taket har jeg og pappa fått sparklet og slipt så nå gjennstår det bare lakking.

Lakket også grillramma når jeg først var i gang, så lakker jeg nok lista under frontlyktene hvis det blir igjen lakk fra bulken.

Sånn ble resultatet på frontfangeren :

frontfanger.jpg

frontfanger2.jpg

Bilde før lakking, du ser ikke så godt at det er en del riper og steinsprut der, men det var det beste "før" bilde jeg fant.

frontbefore.jpg

Det ble såklart ikke det samme som prof. lakket, men jeg ble fornøyd med hva jeg klarte selv :)...fikk hvertfall vekk all steinspruten !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, blei litt fornøyd selv. Blir godt å få vekk bulken ja...har også tatt de stygge steinsprutene på taket også..

Bassrøra har jeg ikke montert ennå...blir en del ommbygging så jeg venter til jeg skal gjøre alt ferdig i bagasjen og får meg 1 forsterker til.

Vi kan vel kjøre polo på skolen på tirsdag kanskje ?:D..hehe..blir arti å teste mamma`s ride !:D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Jo takk, blei litt fornøyd selv. Blir godt å få vekk bulken ja...har også tatt de stygge steinsprutene på taket også..

Bassrøra har jeg ikke montert ennå...blir en del ommbygging så jeg venter til jeg skal gjøre alt ferdig i bagasjen og får meg 1 forsterker til.

Vi kan vel kjøre polo på skolen på tirsdag kanskje ?:D..hehe..blir arti å teste mamma`s ride !:D

hadde vært konge og prøvd macdonalds brett under den:D

har du igjen no av de vi brukte sist?

si ifra om du blir med og finne på no i morra da..

har fri fra jobb :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut litt før og etter bilder jeg...kjeder meg så grusomt mye nå :D

Er ikke stor forskjell på bildene, men som sagt....jeg kjeder meg :)

Front :

front.jpg

Bak :

bak.jpg

Lykter : (vil ha blåe pærer i tåkelysa, men da må jeg visst ta av hele frontfangeren i følge en som jobber på VAG. )

lykter.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du av med fangeren for å montere blå pærer i tåkelysa? For å bytte pærer i de skrur du bare løs blinklyset, trekker dette sidelengs ut, skrur ut skruen som fester tåkelyset (kommer til syne når du tar vekk blink) og trekker det rett ut. Da kommer du enkelt til.

Pent med røde blink bak ja. Er denne lakken mulig å fjerne ved eventuell kontroll?

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det trengs og fjerne lakken, ifølge reglene kan lykta være alle farger, så lenge lyset BLINKER ORANGE. og ikke i samme farge som lykta..:)

må ikke ta av hele frontfangeren for og bytte pærer..

da har i allefall audi driti seg skikkelig ut..

veit du har add, on, men det skal ikke gjøre noe!.

kom innom meg i morra, skal polere gromvogna til 17 mai..

så kan vi ta ut tåkelysa

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen din blitt veldig bra Stian!

Og med de nye felgene du skal kjøpe kommer det til å bli supert!

Mangler bare prikken over i`en da... (litt senking)

vil ha blåe pærer i tåkelysa, men da må jeg visst ta av hele frontfangeren i følge en som jobber på VAG.

Dette er BARE TULL!

Skal vise deg hvordan du gjør det jeg. (om du ikke alt har funnet det ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å må fjerne fronten for å få skiftet pære i tåkelysa vet jeg at høres ludakris ut, skal prøve en gang til.

Men hvis det er sånn at man må ta av fronten får å ta ut tåkelysa så skal jeg jo skifte front snart alikavell da...men jeg prøver en gang til jeg :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å må fjerne fronten for å få skiftet pære i tåkelysa vet jeg at høres ludakris ut, skal prøve en gang til.

Men hvis det er sånn at man må ta av fronten får å ta ut tåkelysa så skal jeg jo skifte front snart alikavell da...men jeg prøver en gang til jeg :)

Skal du ha deg ny front? hva slags front da?

Hvis det er EVO front du skal ha deg så vet jeg om en som muligens er til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider