Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Gutter! Det er veldig farlig å kjøre med defekt drivknute. Plutselig går knuta i lås og ene hjulet vil svinge ut mot siden, uansett hvor mye du vrir på rattet. Jeg var på vei over i feil fil og i fronten på en semi....pusta lettet ut da den til slutt ble med på svingen igjen. Mao, liten tue kan velte stort lass. Og klikkinga blir helt utenforvarsel til ei rasert drivknute.

Om dere kjøper knute på møller får dere pant i hvertfall, dermed trenger ikke org å bli dyrere enn uoriginal. Og for di med medlemskap i VACN så er det ca 15% rabatt på knuter. Fikk det til min coupe gt. Betalte 1700 kroner, fikk igjen 400 i pant, dermed 1300. Hos Møller/B.J. Rødseth i Molde.

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg fått sotet baklyktene mine...ble egentlig ganske fornøyd.

Hvordan synes dere det ble ?

sota_baklykter.jpg

Ramma som var rød rundt reg.skiltet ser VELDIG matt ut på bildet. Men det er p.g.a støv og møkk...gadd ikke å vaske bilen for å ta 1 bilde. Men det er hvertfall litt blankere der.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pella ut lyktene, vaska dem med rødsprit, sota med transparent spray og dro over med en del klarlakk til slutt.

Lysene synes ganske godt gjennom, men ble såklart litt svakere lys da. Men det ble faktiskt veldig kult. Er kun en firkant lixom som lyser rødt...var veldig stilig.

Siden du har svart coupe synes jeg du skulle sota rutene, baklyktene og sideblinkerne ved hjulbua, slik at du fikk gjennomført svart bil...hadde vært stilig :D

Når jeg var ute å så på noen coupeer før jeg kjøpte den jeg har nå, så kikka jeg på en svart coupe med helsota baklykter, og det var veldig kult. Riktignok så var det fabrikk sota slik at det ikke ble sånn blank overflate jeg fikk, men det var tøft alikavell :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne en ting, på den ene lykta som kom det plutselig fram en del luftbobler. Dem var ikke store med det kom en del på hjørnet lykta bøyer seg. Noen som vet hva som forårsaket dette ?

Heldigvis så ser man det kun på nærme hold, men alikavell.....blir irritert !!!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau takk :D ble faktisk mye blankere enn det jeg hadde forventet.

Det som er litt kjett er at man ser møkka veldig lett på lyktene nå, for akkuratt bak der så samler det seg støv og alt mulig av møkk.

Men lyktene var faktisk veldig støvete og møkkete når jeg tok bilde jeg la ut, så det er blankt alikavell :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider