Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er usikker på hvordan denne er festet, men på audi 80 b3 finnes den vertfall som nedre del der den limes og skrues fast i orginalfanger. 90-91 Audi 80 2.0 16V er levert orginalt med denne fangeren. Ser på bildet at det er et skille mellom orginalfanger og nedre del. Den selges på Norsk Bildelsenter, men her er den vist på en audi 80 med andre tåkelykter: http://www.norskbildelsenter.no/audi80/images/a80spost.jpg

-1987 Bmw 325

-1986 Bmw 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Hvor lav blir bilen hvis jeg f.eks senker den 40mm og setter på evo kit ?

Cirka 4 centimeter+EVO kit :p (måtte bare).

Gratulerer. Den var grisefin. Kjempesøt farge/lakk var det også.

Ser du er like gammel som meg. Hvordan fikk du råd til en sånn? Spart en stund? Tør jeg spørre om prisen?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Cirka 4 centimeter+EVO kit :p (måtte bare).

Gratulerer. Den var grisefin. Kjempesøt farge/lakk var det også.

Ser du er like gammel som meg. Hvordan fikk du råd til en sånn? Spart en stund? Tør jeg spørre om prisen?

En audi 90 2.3 koster ikke såååå mye da faktisk.. :)

kan finne bra eksemplar til 70-80k. :)

Pen bil dette her ja.

Senk den og hiv på store sommerdekk så er dette en veldig fin bil. :D 17" er akkurat passe på bilen. Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den pruta ned til 55k fra 60k.

Liste prisen på den tror jeg er en del mer enn det jeg ga for den, fikk den utrolig billig fordi jeg kjøpte raskt og selger hadde netopp stiften familie og kjøpt seg familie bil og trengte derfor penger fort.

Måten jeg fikk råd til den var å skrape sammen penger litt her og der. Og så sluttet jeg på skolen etter jul i fjor og begynte å jobbe, så jeg fikk spart inn litt fra da.

Må si meg utrolig fornøyd med kjøpet. Eneste "feil" med den er at det er en liten bulk på toppen av fører døra p.g.a en kvist som har slått borti, og så må 2 av vinterdekkene byttes. Utenom dette er bilen strøken.

Den har s2 interiør med teak, og så er setene trekt om i sort skinn. Sitter også på custom made eff.anl og trimchip.

På sommeren har jeg 17" TSW felger med 225 i bredden, noe jeg gleder meg til å sette på :D

Jeg kommer til å legge ut ett par bilder til av bilen innen uka.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Jeg fikk den pruta ned til 55k fra 60k.

Liste prisen på den tror jeg er en del mer enn det jeg ga for den,

Du har nok vært veldig heldig med bilkjøpet ditt ja.

Listeprisen ligger en del høyere enn det du ga for den.

Får håpe alt er i orden med den og at den bare går og går og går! :) er jo veldig bra motorer dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sutarts og jeg var ute og kjørte i går, etter litt brekking og spinning i drøye 20 min lot han bilen stå på tomgang, og jeg skulle sette meg i baksetet og filme, plutselig damper det sinnsykt fra panseret, så vi åpna opp og så litt..må ha vært vann fra radiator, men hvorfor har dette skjedd? skjer det når det er for lite kjølevæske på bilen, da blir vel bilen fortere varm enn ellers.? vi var litt skeptiske når vi rygga bilen litt lenger ned, for rett under tanken til kjølevæske var det et sort krater som ble smelta, vi parkerte bilen i garasjen, tørket vekk vann i motor rom, og prøvde og starte, vi turde ikke kjøre den eller la den gå noe særlig, for da kan jo motorn varmeskjære seg, i instrument panelet lyste vann menge måleren på rødt, stod at hele tanken var tom, så nå må vi vel fylle på kjølevæske..

men hovedsakelig? hvorfor skjedde dette? kjørte den ikke noe unormalt hardt eller brutalt..

mvh oss begge

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du har gjort et greit kjøp ja. ga 60000 for min 91 coupe som var gått 188tkm,kjøpte den et par måneder før jul.har en rød en da,fikk pruta den ned fra 69 til 60000,fikk da isatt ny frontrute inkli i prisen hos ris bilglass,så har jeg skifta alle bremser på den rundt hele.skifta hovledlykter+ litt småpell,vet da vertfall jeg har en bil i utrolig grei stand tekninsk,alle foringer i forstilling var byttet i fjor. bilen var importert fra sveits i 2001,fulgte med servicepapirer helt fra da.fulgte til og med ei lita hendig bok om avgasser,hehe,eget hefte som de målte og skreiv in avgasser i. var noe kosmetisk på bilen min da,på ene breie dørlista så flassa lakken,dette får jeg lakkert på jobb for en slikk å ingenting,litt matt i lakken,tar en lakkrens til våren.så er det hull i trekket på førerstolen,noen som vet om en kan få nytt trekk på møller foresten`? ellers i utrolig bra stand,ikke noen ulyder i bilen i forhold til en haug av andre jeg så på å prøvekjørte.:)

du får ha lykke til med bilen din,så ut som pen lakk på den:)

plener for min er,eksos,chip,kvasskam,kanskje nytt panser,muligens noe styling:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut et midlertidlig bilde nå, så ska jeg legge inn ett bedre ett i morgen eller på søndag.

Jeg skal ut å ta noe highres bilder av bilen min med stativ og hele greia før jeg stikk på jobb i morgen.

20.jpg

Har forresten vært ute å kjøpt racing gitter til grill og front fanger i dag. Tenkte jeg sku skifte ut dem to.

Bilde av gitter :

grillgitter.jpg

Noen av fremtidsplanene mine er først å kjøpe k&n eller ramair luft filter, så skifte enderør med enten 2 litt større rør eller 1 stor en, hva mener dere er finest ?

Så når det blir litt varmere tenkte jeg at jeg sku tone rutene likt på side og bakrute. Og til sommeren etter å ha jobbet litt så vurderer jeg kanskje å investere i ett bodykit, tenkte da på Evo1 siden det ikke er så dyrt. Denne kan være aktuell hvis den passer

Og så er det såklart stereo, men jeg har greie høytalere og cdspiller, så jeg har egentlig bare igjen å skaffe 1 eller 2 forsterkere og basskasse, noe jeg skal se etter når jeg drar til stockholm neste helg. Er ikke så nøye på vill lyd i bilen så lenge jeg får en grei bass og ålreit lydkvalitet så er jeg mer enn fornøyd-.

Men litt utenom tema her, veit dere om denne vil passe til bilen min : bakrutedeksel

Jau, men dette var en grei oppsumering av planene mine framover hvis det var forståelig, er såklart noen småting jeg ikke har nevnt, men det er ikke så viktige å ramse opp.

Jeg vil nok legge ut bilder etter hvert som jeg får fixet på bilen!

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snerhus!!! Feil feil feil!!! Forskjellen på Audi Coupe typ 89 og Audi 80/90 B3 er at Coupe har samme forskjermer som B4!

Ergo, alle coupeer fra 10.88->96 (da den siste ble prod.) er like i karosseriet, men fangere og lykter kan variere. Ergo passer også alle deler fra alle disse coupeene om hverandre (ved ulik motor må jo dette selvfølgelig sjekkes nærmere). Men alt av styling til b4 i front( fangere, rs2-lykter, panser), bak(dvs fanger), og skjørt passer. Lykter bak er ulikt, da coupe har hel bakplate for å oppnå et stivere karosseri.

Skal man bytte panser trenger man bare å bytte t-stykket bak grillen, slik at sikkerhetslåset på panseret fungerer. Coupe har selvfølgelig andre spoilere enn sedan, deriblant den FÆÆÆLE EVO-vingen...

mvh

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider