Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Originally posted by snerhus

Eivind:

Betyr det at jeg kan kjøpe s2-fanger fra før 92 også? Eller?

Men du lærte meg noe der ;)

S2 kom i 91, og alle S2 har like fangere, lik den på quattro comp. med to små luftglipper nederst.

S2-fanger, alle fangere fra coupe 10.88-> og Audi 80 92-> og RS2 passer rett på bilen din, som vi har fortalt deg en rekke ganger på vwaudi-forumet :)

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by sutarts

Jeg legger ut et midlertidlig bilde nå, så ska jeg legge inn ett bedre ett i morgen eller på søndag.

Jeg skal ut å ta noe highres bilder av bilen min med stativ og hele greia før jeg stikk på jobb i morgen.

20.jpg

Har forresten vært ute å kjøpt racing gitter til grill og front fanger i dag. Tenkte jeg sku skifte ut dem to.

Bilde av gitter :

grillgitter.jpg

Noen av fremtidsplanene mine er først å kjøpe k&n eller ramair luft filter, så skifte enderør med enten 2 litt større rør eller 1 stor en, hva mener dere er finest ?

Så når det blir litt varmere tenkte jeg at jeg sku tone rutene likt på side og bakrute. Og til sommeren etter å ha jobbet litt så vurderer jeg kanskje å investere i ett bodykit, tenkte da på Evo1 siden det ikke er så dyrt. Denne kan være aktuell hvis den passer

Og så er det såklart stereo, men jeg har greie høytalere og cdspiller, så jeg har egentlig bare igjen å skaffe 1 eller 2 forsterkere og basskasse, noe jeg skal se etter når jeg drar til stockholm neste helg. Er ikke så nøye på vill lyd i bilen så lenge jeg får en grei bass og ålreit lydkvalitet så er jeg mer enn fornøyd-.

Men litt utenom tema her, veit dere om denne vil passe til bilen min : bakrutedeksel

Jau, men dette var en grei oppsumering av planene mine framover hvis det var forståelig, er såklart noen småting jeg ikke har nevnt, men det er ikke så viktige å ramse opp.

Jeg vil nok legge ut bilder etter hvert som jeg får fixet på bilen!

mvh

stian

stian, ikke kjør mer enn ut av garasjen og inn igjen, kjølervæska er under minimal mengde, lar du den gå litt kan du varmeskjære hele dritten, det vil du ikke....

vent med og kjøre til du har fyllt på igjen riktig mengde kjølevæske!!! ellers blir det dyrt !!

bare til ettertanke liksom..ikke for og være negativ..men vil ikke at vogna di ska ryke nå!! :D

fredda

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde at s2 kom før 91 jeg? Jeg vet om en som kjører typ89 (87mod) med s2-fanger, må han ha bytta skjermer framme da?

Ja, jeg veit jeg er HELT på jordet når det gjelder disse fangerene ;)

Det er en s2-fanger han eller en annen tidl eier har satt på. Det vil ikke passe 100% i overgangen mellom hjulbuen og fangeren om man ikke bytter skjerm. Dessuten har jo B3 knapt nok utheving av hjulbuene. Ikke noe pent spørr du meg.

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosrør: Helt klart to stykker. Heller to stykk litt mindre enn ett stort ett! :)

Bodykit: Rieger Evo-kit, helt klart! Det som er på bildet der er til sedan, men ta det med ro. Det finnes til coupe også ;)

Bakrutedeksel: Må innrømme at jeg har ikke peiling om de passer på coupe, men på sedan passer de ;) Jeg skal til å bestille meg et sånt til min snart... ;)

Vet du om noen steder der jeg kan få tak i evo kit til coupe ?

eventuelt pris ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann !

Her er ett bilde av fronten min, har forresten skiftet ut orginal grillen med racing gitter. Litt dårlig bilde ble det, men det får ikke hjelpe.

eg08.jpg

Synes dere det ble fint ?

Har veldig lyst til å sette i gitter i frontfangeren også, men jeg er så usikker på åssen man gjør det, så jeg vil isåfall få noen som har peiling til å gjøre det for meg.

Legger ut også ett bilde av interiøret så dere får sett det også.

eg04.jpg

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adnoh

stian, ikke kjør mer enn ut av garasjen og inn igjen, kjølervæska er under minimal mengde, lar du den gå litt kan du varmeskjære hele dritten, det vil du ikke....

vent med og kjøre til du har fyllt på igjen riktig mengde kjølevæske!!! ellers blir det dyrt !!

bare til ettertanke liksom..ikke for og være negativ..men vil ikke at vogna di ska ryke nå!! :D

fredda

Fylt i kjølevæske nå, og alt ble bra. Varseltegnet ble borte og null damp ble det.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er slitt hull i setene dine ville jeg tatt av trekkene asap..om trekket på setene er likt trekket i dørene er det veldig fine seter du har (så fremt det ikke er hull da). Om det er sportsseter kan du sannsynligvis får kjøpt nye sideputer på møller til en ok pris, billigere enn å bytte int. i hvertfall, og så blir setene som nye :)

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setene har ikke helt likt trekk som dørene, dem har lik grønnfarge men dem har ikke striper. Nå er jeg ikke sikker på om setene er helt strøkne under. Jeg og adnoh har løftet litt på skinn trekket og sett at dem er fine på den lille delen vi løftet på, så jeg veit egentlig ikke om det er en grunn til at forige eier har trekt om setene. Men uansett så gidd jeg ikke å dra av trekket for å sjekke det, jeg er alikavell litt tilhenger av svart skinn selvom man blir svett i rævva av å sitte der en stund. Så jeg synes det er fint som det er jeg.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får å få en kjapp oversikt her.

Hvis jeg nå skal kjøpe meg styling til bilen (front/bak fanger, sideskjørt,lykter osv), skal jeg da se etter type89, b3 eller b4 ?

Sorry at jeg kanskje spørr litt dumt nå, men det ble så mye fram og tilbake her nå så jeg mistet oversikten.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider