Gå til innhold

kjøpt meg bil !:D

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var sommer felgene på og jeg setter kursen mot varmere tider.

Noen fler som har kasta på go`felga da ?

Jeg tenkte jeg sku ta noen bilder, men jeg skal bare få satt på den nye potta mi og lakka caliperne først.

Har fått knust inn ett lite dritt anlegg i bilen min også. Naboen hadde noe til overs så jeg bare nappa det til meg. Er en slapp 10" sub på 400watt og en blaupunkt mono forsterker på 400watt.

Han skulle vel ha rundt 500,- for det ( har ikke betalt for det ennå )

Finner vel egentlig ingen positive ord om anlegget, men det ble hvertfall litt bedre enn det jeg hadde. Fikk litt mer bass, og så får jeg spilt litt høyere siden jeg har dempet bassen kraftig på orginal og 6*9 høytalerne.

For ca en uke siden prøvde jeg å mandel å sote rutene mine med solfilm. Var det mest nakke knekkende forbanna møkka jobben jeg noen gang har vært borti. Fikk sota kun ene bakre siderute p.g.a film mangel. Men hvertfall så ble vi så og si fornøyd med ruta etter vi ble ferdig da, men så tok jeg en kikk dagen etter og da var det ett reint helvette på ruta. Så da ble filmen ofra for godt.

Kan jo alltid få det proffesjonelt gjort, men det vil koste meg 5400,- og det blir litt for mye får å få tona rutene litt.

Liten trist nyhet er at jeg har fått steinsprut på venstre frontlykt. Er en svær sprekk i glasset, men heldigvis så kom ikke steinen lengre gjennom, så jeg slipp unna med kun å skifte glasset.

Men det er ikke bare og bare det, vil koste meg rundt 1300,- kun får glasset inkl. montering. Sure gryn det ass.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

Korleis er det å køyre med 18"? Lurer på å kjøpe meg det på b4'en, men er litt redd for korleis det blir. Ikkje verdens beste veiar her...

18" er helt greit å kjøre på det, har fått på 215/40/18 Skrudde AsA hjul jeg nå, og det er bare å vise litt forsiktighet så går det kjempebra det... Har modda senkesettet litt også, med 50/50 senk så blei den lavere bak enn forran, og det er så utrolig styggt, så etter litt triksing og mixing senker den vel nå 75/50....:D :D Venter bare på å få montert riegerbakfangeren min nå, så er Sommerstuket perfekt...:)

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen nye bilder av bilen min.

Det jeg har gjort er :

- Satt på sommerhjula.

- Montert racing gitter i frontfangeren, samme som jeg har i grillen.

- Lakka caliperne røde

ny01.jpg

ny02.jpg

Har ikke fått satt på den nye potta ennå, for jeg har ikke fått tak i noen som sveiser rustfritt stål, men faren min kjente en som sveiser det meste så det er fremdeles håp om å få ordnet det innen påska.

Flere som var på Hamar i går eller ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider