janmoen Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Her er en kar vi ønsker en framtidig karriere i motorsporten! http://www.ostlendingen.no/sport/yngst-i-verden-i-camaro-1.5322956 Finnes også en facebookgruppe for dem som heier på ham, den heter Team Trysil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 pappa driter penger Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 pappa driter penger aner jeg misunnelse? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 pappa driter penger Om gutten har tallent så ser jeg en JÆVLA god grunn til at pappa støtter han økonomisk! Til moderatorer, beklager ordbruket! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Om gutten har tallent så ser jeg en JÆVLA god grunn til at pappa støtter han økonomisk! Til moderatorer, beklager ordbruket! Ja, for det heter talent og ikke tallent, men du er unnskyldt. ;) Forøvrig gøy at det dukker opp unge talenter innen motorsport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten? Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten?Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik fins det noe du faktisk er positiv for?? eller er alt bare negativt? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 fins det noe du faktisk er positiv for?? eller er alt bare negativt? Selv om jeg selv ikke er så begeistret for drift-r sine holdninger og standpunkt til tider, som ofte er litt for negativ, så deler jeg synet hans her. Er godt mulig at gutten har talent, men det hjelper da virkelig på at pappa har penger. Minner meg en episode jeg tilfeldigvis så av det programmet med Hulk Hogan. Guttungen hans fant ut at han ville begynne å drifte, og med pappas kontakter endte han opp i en viper, som han kræsja 2 ganger. Det var folk der med sansynligvis mye større talent, men de jobba hardt og sparte penger bare for å ha råd til dekk.. Tenk om de hadde hatt samme muligheter? Men verden er urettferdig, det er det bare å leve med, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Ja, for det heter talent og ikke tallent, men du er unnskyldt. ;)Forøvrig gøy at det dukker opp unge talenter innen motorsport! Beklager på det sterkeste! msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten?Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik Men er ikke camarocup en cup hvor bilene skal være tilnærmet like da? Ikke at jeg har lest så mye om den grenen i det heletatt. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Sammen med velvillige sponsorer, og ikke minst pappa Andreas Akre, satser han omtrent det som er av fritid og penger på å satse i den gjeve cupen. er vel ikke pappa som betaler det meste der.. men sponsorer.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Samme hvem som betaler hva, vi trenger alltids fler nordmenn som kan prøve og muligens hevde seg internasjonalt, for at motorsport skal få i litt mer plass og oppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 skjønner ikke problemet med at "pappa" betaler når gutten har ett godt talent og kan gjøre det stort....hadde gjort det samme jeg!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 fins det noe du faktisk er positiv for?? eller er alt bare negativt? det er ikke meninga at man skal være positiv. takler du ikke motkritikk burde du flytte ut i en hule for deg selv Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 (endret) som vanlig er de fattige misunnelige på de rike... syns det er bra at han får støtte jeg, jo flere som har muligheten jo bedre:) det JEG er mest spent på er om han er ålreit, eller er av den nye generasjonen taperbarn som er arrogante og selvutnevnte verdensmestere. Jeg ser han kjører epa, det tyder jo på at han har over middels god intelligens. Drft-r er unnskyldt, hadde selv vært frustrert hvis jeg hadde hatt 200sx. Amerikanere og epa, det er ekte biler det. Ønsker her Akre lykke til med framtida! Stå på! Endret Juni 12, 2010 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 <klippe>Jeg ser han kjører epa, det tyder jo på at han har over middels god intelligens. Drft-r er unnskyldt, hadde selv vært frustrert hvis jeg hadde hatt 200sx.<klippe> Innimellom er du utrolig morsom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg