NikkiChains Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 (endret) Hva er å anbefale av filter til vectra A ? Er det noen som har gode erfaringer med dette ? Jeg har en 2.0 1995. Håper noen har gode tips og råd ;) Og viss noen har et filter til overs, ta kontakt med meg ! ;D Endret Mai 27, 2010 av NikkiChains Missings S's ^^ Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 IKKE sett kn filter på disse bilene..motorene liker det ikke!! har bare hatt negetive utfall når jeg har prøvd dette.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NikkiChains Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 :( Liker det ikke? På hva måte? Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 vel det jeg har fått høre er at det ikke er heldig for den..ikke vet jeg hvorfor....men det jeg vet er at du MISTER hester på og slenge på det..den blir dauere..får et tålig rått svev, men den sviver dårligere og går dårligere... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NikkiChains Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Er det flere som har erfaring med dette ? :) Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulle Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Ja, K&N, kan ikke si noe annet enn at jeg har vært strålendes fornøyd med både lyd og "effekt". Hatt dette i 1.5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 etter jeg koblet k&n filter på vectran min la jeg opp et rør fra luftinntak i framfangern til filtern slik at den fikk mer luft og kald luft:) e fornøyd jeg :) Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NikkiChains Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Det er en god ide, har tenkt på å gjøre det samme selv ;D Får man tak i hele sett, elr må man modifisere litt selv ? har hørt at man må lage overgang selv Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 du kobla K&N filteret der det skal være og så legger du opp et rør fra framfangern(finn noko å feste det på) og så får du enden av røret til å ligge at med filtern slik at lufter kjem rett på filtern Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 effekt? du er klar over at du MISTER effekt ved og montere sånt filter.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NikkiChains Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 har lest litt rundt om dette, det er ikke store forskjellen man får av et sånt filter, men om man kobler på et filter, lager et rør som suger opp luft fra undersiden og lager en form for varmeskjold, vil man ikke miste effekt, heller tvert imot ;P Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Vis du skal få effekt så må du ha kvasskam,grenrør,effektanlegg og chip som minimum. Da har du kanskje 10-15 hester mer vis du er heldig. Har prøvd powerfilter på flere biler og alle bilene gikk dårligere og brukte mer bensin en med orginal filteret. Har du derimot en turbo motor har du mye å hente kun med filter. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 vis du skal få effekt så må du ha kvasskam,grenrør,effektanlegg og chip som minimum. Da har du kanskje 10-15 hester mer vis du er heldig. Har prøvd powerfilter på flere biler og alle bilene gikk dårligere og brukte mer bensin en med orginal filteret. Har du derimot en turbo motor har du mye å hente kun med filter. +1 Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NikkiChains Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 turbo har jeg ikke :( men effektannlegg og grenrør er ting som står i fremtidsplanen. Vil begynne me filteret, uten spesiell grunn ;P Siter Silence is gold ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 du får en fin lyd! men effekten mister du;) men hadde filter jeg og...en liten stund! elsket lyden! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg