tiburon 2003 Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 1,6literen som sitter i Hyundai Tiburon GK 2002 og oppover er en svært god motor som tåler å bli trimmet ganske mye uten de helt store påkostninger. Men med 105HK blir den et får i ulveklær. Jeg har en del trimmingsutstyr jeg ønsker å selge. Headers, Short ram, høvla topp med Crower cams, porta innsug og utblåsing, big bore throtlebody. Nologgy tennkabler og sølvplugger. VPchip, større dyser, regulerbar bensintrykkregulator pluss litt til. kan nås på tlf 99534008 eller rogerholdorf@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Har et lite spørsmål angående headerne; Regner med eksosanlegget er likt som på Beta- motoren som er i RD1. Altså katalysator rett etter manifolden. Hvordan har du da greid å få headers pluss katalysator? Hva tar du forøvrig for Short Ram + Big Throttlebdy? De bør vel passe også i RD1 da jeg ikke ser noe forskjell på motoren i RD1 og GK utenom 114HK vs 105HK. Gjerne bilde. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Tror ikke noe throtlebody passer. Ikke headers heller. Short ram kr 400. Coilowers 500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Du kan ikke bruke orginal katalys. Det blir i såfall veldig mye ombygging. Det beste er å kjøpe en race katalys. Skal du montere headers bør du tenke helhet. Altså endre resten av anlegget også. Det blir mye lyd av syrefaste headers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg