volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Noen som orker å skrive prosedyren for å trykke inn radiokoden her for astra/vectra. Har fått opp safe meldingen og jeg har koden,trodde man skulle trykke koden inn på radiokanalene men både 7 og 8 er i koden og radiokanal skalaen går bare til 6. Trenger bare vite hvordan jeg bruker koden. takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Det er vel sånn at du bruker tallene 1-4 på panelet og trykker en gang for å gå oppover på tallene. Så om første tallet i koden er 7 så trykker du 7 ganger på 1-tallet. For å gå videre til neste tall så regner jeg med at du bruker pilene på panelet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 takk for god hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg