Gå til innhold

Annlegg til russebil

Ranger emnet

lonoyt

Anbefalte innlegg

Bilradiospes. har masse som er heller lite å skryte av. Ville tatt en tlf til en fyr som heter Asle Tryland 90061191 (Tryland tekniske), han selger bra og billige stereoanlegg til bil ++

Du kan gå inn på http://www.xelent.no eller http://www.tryland-tekniske.no

-dårlige sider, men det er ikke innen data han har peiling... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....

Har ikk ehørt noe om Xelent, Audiobank eller Solid Audio jeg iallefall.

ikke funnet noe særlig om dem på sounddomain sine forum heller.

Ser greit nok ut, men ville nok gått for noe som var litt mere kjent om det ikke forelå tester og attester fra andre enn selger på disse merkene. Hey! Han fører jo DLS også :P

Får litt eerie feeling bare ved navna her jeg...

Audiobank - Audiobahnripoff eller?

Audiobahn er jo røtent nok fra før, uhuh...

Som sagt. Har du tester eller referanser så er det jo selvfølgelig interessant å få se hvordan disse produktene fremstår der...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du jalla

Det er ikke meg som selger, så har desverre dårlig med tester eller referanser.. Men som du ser er produktene hans med i dB konkurranser -begynte i fjor. Satte ny norgesrekord i anlegg under 10000 (to basser og forsterker) og den pakken selger han for 4990.... Bilradoispes sin bil spilte 5dB lavere og kostet mer. Ble mye reklame her.. :)

Handler selv anlegget mitt av han og er veldig fornøyd. Xelent er et produkt han selv utvikler m å få vareprøver fra div produsenter rundt forbi og endre litt på spesifikasjonene og få egne produkter som han selger. Et av de elemementene han har utviklet sammen m produsenten blir nå brukt som basselement i en innehøytaler, husker desverre ikke hvilken.

Vil bare spre litt om hvor du kan få kjøpt bra bilstereo til en ok pris. :D

Snakker litt med en som jobber på bilradiospes (når jeg er hos Tyland Tekniske) og han handler bare anlegg hos asle..sier kanskje litt! Har ikke prøvd Solid Audio selv, men monoblokka til SA spiller i følge han som jobber på bilradiospes. fletta av monoblikka til RF til 12000 og koster halve prisen. Skal ha det i min neste bil som jeg håper på at kommer til norge i løpet av aril -Acura RSX type S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut det da :)

Hadde vært interessant å høre om hvordan et SQ oppsett ville vært. Sjøl er jeg mest interessert i godlyd.

Spille høyt med konkurransejustert tuningfrekvens er det vel fåtallet som gjør til daglig.

Men alltid positivt med nye og interessante produkter :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aggregat og pa anlegg sier jeg bare. Kjøp deg et par billige pa høytalere med 2x 15" og 1/1.5" horn...koster fra 3000 kr høytalern.. Det spiller veldig mye høyere enn det anlegget du har tenkt deg og med grei bass. Dette kan du kombinere med en pa forsterker som feks Alto Macro 830 på 2 x 300 w rms i 4 ohm til en pris av 3095. Kan fåes hos http://www.micmo.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Høres jo bra ut det da :)

Hadde vært interessant å høre om hvordan et SQ oppsett ville vært. Sjøl er jeg mest interessert i godlyd.

Spille høyt med konkurransejustert tuningfrekvens er det vel fåtallet som gjør til daglig.

Men alltid positivt med nye og interessante produkter :)

jeg har handla hos tryland!

4stk DLS 312 og 2stk Xelent 4r20w

spiller 137dB!

Han selger helt råe anlegg for en billig penge, verdt å prøve! Du vet ikke hva det er før du har prøvd. -Men da anbefaler du ham garantert videre!

Husk 14 dagers returrett i følge kjøpsloven. Så hvis du ikke er fornøyd...+ (...)

eller om du vil kjøpe mitt er det bare sende en PM, det går billig, men fort. Er noe mer enn bare 4 basser og forsterkere da;-) (PM PM PM!! ;-) !

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider