lonoyt Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Skal da ha annlegg til russebil, 2x12" og 4x 6x9. Bare lurer på hvilke sjappe dere vil anbefalle å kjøpe dette i? Håper å få en tussing eller to i rabatt. Hadde vært greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 http://www.bilradiospes.no har billig anlegg :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonoyt Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Er faktisk de vi har i øyet :) Har ofte gode tilbud også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by GalnemaX http://www.bilradiospes.no har billig anlegg :) Men hvis det skulle være noe feil med det du har bestilt så svarer de ikke på fire mailene du sender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonoyt Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Men hvis det skulle være noe feil med det du har bestilt så svarer de ikke på fire mailene du sender. Ring dem da. Å ta support på mail når det gjelder varer er ofte ikke så smart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 hva med ljudia.no Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hva med en DynaBel monoblokk parret med 2 Infinity Kappa 120.3SE. Følsomheten på elementene er veldig høy, og vil gi masse høy, men samtidig ren lyd. 4 kanalern til DynaBel sammen med fire av disse 6*9 vil nok også være med på å lage nok trøkk. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håkon Skaar Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Bilradiospes. har masse som er heller lite å skryte av. Ville tatt en tlf til en fyr som heter Asle Tryland 90061191 (Tryland tekniske), han selger bra og billige stereoanlegg til bil ++ Du kan gå inn på http://www.xelent.no eller http://www.tryland-tekniske.no -dårlige sider, men det er ikke innen data han har peiling... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hmmmm.... Har ikk ehørt noe om Xelent, Audiobank eller Solid Audio jeg iallefall. ikke funnet noe særlig om dem på sounddomain sine forum heller. Ser greit nok ut, men ville nok gått for noe som var litt mere kjent om det ikke forelå tester og attester fra andre enn selger på disse merkene. Hey! Han fører jo DLS også :P Får litt eerie feeling bare ved navna her jeg... Audiobank - Audiobahnripoff eller? Audiobahn er jo røtent nok fra før, uhuh... Som sagt. Har du tester eller referanser så er det jo selvfølgelig interessant å få se hvordan disse produktene fremstår der... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 har ikke xelent selv, men har hørt anlegg han tryland selger, å det er ting som virker kan du si! var noen jeg kjenner som skulle ha anlegg i carvelle! det ble 6stk 12"! som de fikk med forsterker og spiller til 10k! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Håkon Skaar Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hei du jalla Det er ikke meg som selger, så har desverre dårlig med tester eller referanser.. Men som du ser er produktene hans med i dB konkurranser -begynte i fjor. Satte ny norgesrekord i anlegg under 10000 (to basser og forsterker) og den pakken selger han for 4990.... Bilradoispes sin bil spilte 5dB lavere og kostet mer. Ble mye reklame her.. :) Handler selv anlegget mitt av han og er veldig fornøyd. Xelent er et produkt han selv utvikler m å få vareprøver fra div produsenter rundt forbi og endre litt på spesifikasjonene og få egne produkter som han selger. Et av de elemementene han har utviklet sammen m produsenten blir nå brukt som basselement i en innehøytaler, husker desverre ikke hvilken. Vil bare spre litt om hvor du kan få kjøpt bra bilstereo til en ok pris. :D Snakker litt med en som jobber på bilradiospes (når jeg er hos Tyland Tekniske) og han handler bare anlegg hos asle..sier kanskje litt! Har ikke prøvd Solid Audio selv, men monoblokka til SA spiller i følge han som jobber på bilradiospes. fletta av monoblikka til RF til 12000 og koster halve prisen. Skal ha det i min neste bil som jeg håper på at kommer til norge i løpet av aril -Acura RSX type S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Høres jo bra ut det da :) Hadde vært interessant å høre om hvordan et SQ oppsett ville vært. Sjøl er jeg mest interessert i godlyd. Spille høyt med konkurransejustert tuningfrekvens er det vel fåtallet som gjør til daglig. Men alltid positivt med nye og interessante produkter :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Aggregat og pa anlegg sier jeg bare. Kjøp deg et par billige pa høytalere med 2x 15" og 1/1.5" horn...koster fra 3000 kr høytalern.. Det spiller veldig mye høyere enn det anlegget du har tenkt deg og med grei bass. Dette kan du kombinere med en pa forsterker som feks Alto Macro 830 på 2 x 300 w rms i 4 ohm til en pris av 3095. Kan fåes hos http://www.micmo.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by jalla Høres jo bra ut det da :) Hadde vært interessant å høre om hvordan et SQ oppsett ville vært. Sjøl er jeg mest interessert i godlyd. Spille høyt med konkurransejustert tuningfrekvens er det vel fåtallet som gjør til daglig. Men alltid positivt med nye og interessante produkter :) jeg har handla hos tryland! 4stk DLS 312 og 2stk Xelent 4r20w spiller 137dB! Han selger helt råe anlegg for en billig penge, verdt å prøve! Du vet ikke hva det er før du har prøvd. -Men da anbefaler du ham garantert videre! Husk 14 dagers returrett i følge kjøpsloven. Så hvis du ikke er fornøyd...+ (...) eller om du vil kjøpe mitt er det bare sende en PM, det går billig, men fort. Er noe mer enn bare 4 basser og forsterkere da;-) (PM PM PM!! ;-) ! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hvis du er så fornøyd med det,hvorfor skal du selge det da a??må da være lite vits :p Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg