jepsipepsi Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Hallo Har kjøpt meg en Audi A4 1.8 :-) Skal nå bytte bremsevæske og se over bremser og slikt. Lurer derfor på hvordan dere pleier å jekke opp bilen og sette den på bukker...? Tenkte meg å bruke den vanlige jekken som følger med, jekke opp og plassere en bukk med en plankebit på rett innenfor den "kanten" som skal inn i sporet på jekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Hei! Stol aldri på jekken! Bruk alltid bukk. Bukken setter du under bærearma foran. Ikke på spora der jekken bruker å stå. Hvertfall det jeg gjør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsipepsi Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Enklest å bruke bærearmen bak også da? Lurt med noe mellom bukken og bærearmen? (Har standard biltema-bukk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Enklest det ja :) Stoler absolutt ikke på jekken når eg skal under. Ihvertfall ikke original jekkene! Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Som oftest har jo bukkene en slags "skål" på toppen. Den passer som oftest veldig fint rundt bærearmsinnfesting eller lignende. Da står også bilen støtt, og har ingen sjans til å kunne skli av bukken uansett hvor mye vold du utøver. Det du foreslår til å begynne med vil jeg ikke anbefale. Kanalen er forsterket på spesielle punkter for å tåle oppjekking, men ellers er den ganske så svak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Bruker du gummiknotter som du kan plassere oppo skal det ikke vøre noe problem å jekke på kanalen Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djj91 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Her hører jeg HMS'en kommer seg.. :-) Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Her hører jeg HMS'en kommer seg.. :-) Er jo en fordel å være på den sikre siden!:) Trur ikke det er direkte behagelig å få en bil i huet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg