IceC00| Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Har jetta noen gang kommet med g60 motor?Og isåfall hvilke land? Snoka litt på google etter info men finner ikke noe annet en ombygde. :rolleyes: Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Aldri levert i G60 versjonen såvidt jeg vet. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Hadde ikke du en jetta ombygd til 16v? Da vet du kansje om den har blitt levert som gti 16v å da? Noe problem å få godkjent sånn på jetta? Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Med arbied får du det meste godkjent. jetta med vr6 er det en del som har bygd. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Har et jetta prosjekt på tenkestadiet der jeg skal bruke en annen vag motor med ca like mye hk som g60 (litt mindre). Så det jeg lurer på egentlig er om møller gir ut papirer på ombyging av jetta til gti16v g60 osv. Om de ikke gjør det kan jeg sikkert prøve meg med papirer for golf siden bilene er så like....:rolleyes: Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg ville no tro at de gir ut papirer når de gir til golf... det er jo nesten like biler bortsett fra at golf'en er litt tøffere ;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Det er vel en smaksak.. men personlig så tror jeg en 2-dørs jetta har potensiale:cool: Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Ja sant nok, men jeg bar tøysa jeg liker jetta godt jeg.. vurderte en stund å kjøpe jetta selv.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Golfen i avataren var nice foresten...;) Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 jess... er ikke min, men skulle gjerne hatt den... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 det ble aldri produser Jetta GTI MEN :D Jetta GLI derimot var en hitt i USA :D http://www.glirealm.com/ have fun :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by IceC00| Det er vel en smaksak.. men personlig så tror jeg en 2-dørs jetta har potensiale:cool: Ikke minst er den stivere enn golf II, vi vet jo alle hva slags utslag det gjør i svingene. Bedre vektfordeling har den også. Jetta får du både som GT/GTX (avhenging av årsmodell) 112/107 hk og som GT/GTX 16v 139/129 hk, her i landet. Får den også med 16v og syncro:D 1,8T burde være greit å få den godkjent som, med G60 eller Cupra R bremser og litt godsnakking med Biltilsynet. Gir bedre svingegenskaper enn Vr6 også, for ikke å snakke om mindre bensinforbruk ved normal kjøring. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jo, jeg hadde en Jetta som var ombygd til 16v, og GODKJENT ! Det sto "Godkjent ombygd til Jetta GTI 16v" i vognkortet, selv om betgnelsen GTI aldri ble brukt på Jetta som Polo Classic sier. 16v-utgaven av Jetta het GTX, og ble levert med 139 hk uten kat, og 129 hk med kat. Hadde en Jetta GT før 16v'n, og den hadde 112 hk. Samme som Golf GTi, men litt rimeligere å forsikre. :D Den nye eieren av Jetta'n jeg hadde, har vel alle papirene for ombygging til GT og GTI 16v. Fra Møller. Jeg fikk den selv godkjent som 16v på Biltilsynet på Gøvik. Gikk helt greit det. Tok 5 min. Thomas Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Det har aldri vært produsert Jetta II Gti 16V eller G60, men GT 16v ble produsert fra sent 89-91 ("90-modellen"),og ble visst veldig populære oppi hedmarken tror jeg det var ;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 obs obs jetta GLI kom også som 16v! Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg