Gå til innhold

Lakke-kurs

Ranger emnet

olemarius

Anbefalte innlegg

Si du hadde fått et tilbud, fra en skole eller firma, om å lære å gjøre klar ulike matrialer som skal lakkeres, og å lære hvordan alt skal prepares før lakkering, hvordan bruke spray gun og hvordan få en perfekt finish på lakken.

Du må betale 1500 kr for kurset som varer 3 timer i uken, 6 ganger.

Ville du takket ja ?

Jeg har fått et slikt tilbud, men vet ikke helt om jeg skal gå for det....

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefstilbud det da, hadde det vært et slikt hjemme i krsand jeg hadde hørt om skal det ikke være tvil om at jeg skulle meldt meg på det..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

Si du hadde fått et tilbud, fra en skole eller firma, om å lære å gjøre klar ulike matrialer som skal lakkeres, og å lære hvordan alt skal prepares før lakkering, hvordan bruke spray gun og hvordan få en perfekt finish på lakken.

Du må betale 1500 kr for kurset som varer 3 timer i uken, 6 ganger.

Ville du takket ja ?

Jeg har fått et slikt tilbud, men vet ikke helt om jeg skal gå for det....

Tja... Tror ikke kurset er bortkastet, men at du er utlært lakkerer etter 18 timer er nok tvilsomt! Er det kun teori / demonstrasjon, eller er det lagt opp til praktiske øvinger også?

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider