Northhomie Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Heisann alle sammen! :D Det har seg slik at jeg har en forholdsvis original 96' a4 1.8T , det eneste som er gjort med den er at det er montert åpent luftfilter og resirkventil i alu. Så kommer spørsmålet: Hvordan får jeg mer hester, for minst mulig penger? vet at chipping er et alternativ, men noe utover det. også eventuelt hvor jeg finner delene og liknende hadde vært supert :D Siter - 1996 Audi A4 1.8 Turbo - 2004 Audi A6 2.5 TDI S-line Quattro - 2002 Audi A8 4.2 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 kan ta en titt her inne http://www.034motorsport.com/ :): Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Det folk sier er ny turbo, intercooler, evt nye dyser og remap av ecu Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Et hett tips er å søke i forumet. Finnes masse omkring 1.8T. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg