Glennern Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har lyst på E210 220diesel.. 220dieselen er mye billigere enn 220cdi, derfor jeg kjøper 220diesel.. Hvordan er motorene? Hva annet enn rust må jeg være obs på når det gjelder 210? 220diesel har jeg hørt går dårlig, men er vant til 250diesel, så lurer på hvordan den går iforhold til den? Er motorene slitesterke? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 går ganske likt de to, se etter lekkasje fra dieselpumpe, har hørt at det hender at det lekker i pakningene. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 går ganske likt de to, se etter lekkasje fra dieselpumpe, har hørt at det hender at det lekker i pakningene. Okey.. Ellers ikkje stort som er gæli med 220'n heller?:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 nei, rust og det vanlige, sjekk at kassa girær pent og at det itte er noe lekkasjer eller noe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 220D er vel litt mere kjørevillig enn 250D etter min mening. De sliter litt med dieselpumper, ellers bra, forkammer er det vel ikke på dem tror jeg, så mulig de ikke har problemet med lekkasje fra forkammer som OM605 har. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Sånn, da var den i boks.. Må bare bli kvitt 300'n først:) Åssen er forbruket på 220D? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Forbruket er vel hva vi kalle hyggelig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Forbruket er vel hva vi kalle hyggelig. Godt å høre! eneste feilen med bilen er at den kunn blåser varmt ut av varmeapp.. Hva kan det da være? Han som har bilen idag, han mener det bare er bryterene inne i bilen, men jeg er jo litt i tvil.. Også utetemp, den er helt sort, ikkje noe tall eller noe.. hva er galt med den?:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Jeg kjørte en 22diesel her om dagen og den hadde kun varme i apparatet den også. Standardfeil? Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Duoventil eller sikringer er vel det vanlige problemet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.