magnarbore Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 har i dag vært å hørt med en som skal sveise bakluka mi, og bytte ene kanalen :) skulle få dette for 3000,- ! :D men det negative var at det ikke blir gjort før neste mnd : ( så da får det bare vente litt ! men ingen bekymringer, updates på andre ting kommer i mellomtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 da var felger i hus :D 17" Team Dynamics felger. montering, og bilder kommer i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Dritbra :) 17" er fet på bilen. kjør på med bilder :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 har tatt litt tid nå i det siste. men her kommer noen bilder ihvertfall :)gleder meg bare til å få fjernet rust, og diverse nå, så skal resten straks påbegynnes! bilder: som dere ser er det meste rusta på venstre framskjerm. Denne blir byttet ut. samme med andre siden. skal bytte følgende: - begge kanaler - framskjermer - bakre hjulbuer skal jeg sandblåse, sparkle og lakke :) dette skal jeg også gjøre på diverse små rust. og når dette er i boks skal bilen være så godt som rustfri! :) noen som vet hvordan framskjermene er festet? må jeg av med frontfangeren for å få dem av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Nydelig! hvordan går det med bakluka? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 har starta med å pusse rust av den, altså ingen big deal! det store på bakluka blir som sagt ikke gjort før i starten av juli. Dette fordi han jeg skulle sveise hos hadde ikke tid : / men bilder kommer så fort det blir gjort! har noen peil på hvordan framskjermen/hjulbuen, er festet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 (endret) tenker du på sidedekslet forran, med hjulbuen ? i så fall, er jeg rimelig sikker på at det bare er å ta opp panseret og fjerne noen bolter, og selvfølgelig noen clips under med fangeren :P tror jeg Endret Juni 21, 2010 av VentOle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 aha, får prøve det da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Begynner å bli fet nå magnar! Ser den står parkert ved Shell en god del :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 må jo jobbe litt så jeg får råd til detta greiene ;) hvem er du ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 hehe klart det :P Er Yassin ;) Gz med GTI da! Har tenkt på å kjøpe meg 2'er selv :) Ikke GTI da men. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 hehe,okei ;) 2'GTI 16V :D posten kan slettes forresten :)! bil solgt, til fordel for Golf GTI 16V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg