trinity Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hei! Sitter og vurderer og kjøpe en ascona b her som det står en 2.4i montert i, spørsmålet mitt her er nå: hvem/hvor skal jeg skal jeg høre etter pappir/dokumentasjon på att man får godkjent denne motoren i bilen med 2.2i bremser?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 (endret) Hei!Sitter og vurderer og kjøpe en ascona b her som det står en 2.4i montert i, spørsmålet mitt her er nå: hvem/hvor skal jeg skal jeg høre etter pappir/dokumentasjon på att man får godkjent denne motoren i bilen med 2.2i bremser?:) Steffen Horn i Gm norge, (skaffer til kadett c vertfall) få ett papirdokument på hvor mye bremsene tåler opp til.. altså 150hk med 2.2i gjerne ett papir på NM også hvor mye karosseriet tåler. reis til din lokale opelforhandler og forklar vilket papir du skal ha og bestill gjennom dei. Vist du vil se hvordan papiret ser ut,send en PM, greit å ta med å vise til Opel hvilket papir du ønkser å bestille. Endret Juni 3, 2010 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg