Gå til innhold

Bilde fra Am-Car treff i Surnadal 08.09.02

Ranger emnet

Karina

Anbefalte innlegg

Var på Am-car treff i Surnadal på søndagen der Nordmøre Gatebil var spesielt invitert, å der fant man jo mye snacks :) Den jeg syntes utmerket seg var denne 'vetten med "NAW's" power på 1000 hK og ca 30 lag med lakk ;) Nok til å imponere meg affal..

Siden jeg fortsatt ikke kan dette med å legge inn flere bilder i samma post så følger 3 bilder på posthore vis lol

post-143-13804850321514_thumb.jpg

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Var på Am-car treff i Surnadal på søndagen der Nordmøre Gatebil var spesielt invitert, å der fant man jo mye snacks :) Den jeg syntes utmerket seg var denne 'vetten med "NAW's" power på 1000 hK og ca 30 lag med lakk ;) Nok til å imponere meg affal..

Siden jeg fortsatt ikke kan dette med å legge inn flere bilder i samma post så følger 3 bilder på posthore vis lol

Dette er bilen til Ronny Håbet fra Molde og det er ikke 30 lag lakk på bilen!!!!!! Den er lakket med en effektfarge!!!!

bunnfarge med effektfarge i 2 strøk + klarlakk da!! Denne lakken koster ca kr 24000,- per liter!!!!! :)

Bilen er foresten til salgs!!!!

se her:

corvette til salgs

www.norskwankelregister.com

:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes jeg hørte no rykter om at det der NAAAAAWS systemet ikke engang er påkoblet? ;) dvs. at flaskene er kun til "pynt"......? litt lamt det da,isåfall...

og... 550hk ekstra av naaaws(var det ikke 550 da)? synes det høres mye ut jeg,men...når det er 450hk i utgangspunktet....

MEN...bilen er meget pen...det skal han ha! :)

syntes forresten jeg hørte no kompressor-hvining i den også,jeg....*sikle* :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis stakkars Ronny har betalt ca 24 laken pr liter da har han blitt grundig lurt!!!!!Hvis det er en slik kameleon-lakk koster den knappe halvparten.En kompis av meg her i Ålesund har lakka en Golf III Stv. i en slik kameleon-farge.Litt kult med familiebil med slik lakk :) :)

PS!!Hvorfor tok du ikke bilde av deg selv og da Hånnda-beib?? :D :cool: :D :cool:

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rikitg at du hørte kompressor susing ja . En Vortech Supercharger der fremme. Fargen på den nevnte Golf III stv er IKKE samme farge og heller ikke fra samme serien. Har sett den Golfen, så det kan jeg avkrefte. Lakken koster faktisk det det står der ja. Koster skjorta, men morro å ha noe som ikke alle andre har. I følge firmaet som skaffet lakken fra et lager i utlandet, sa at de skulle slutte å produsere denne lakken. Men det er ikke bekreftet. Ventet i 4 måneder på lakken så det er ikke av den kamelon lakken du kan kjøpe over disk i Norge.

Nos Systemet heter Pro Shot fogger System og gir Garantert 550 Hk. Dette er samme Pro Shot systemet som Top fuel biler faktisk bruker. Passe heftige saker Don`t belive it ? Skjekk da ut holley.com og les om systemet

Desverre så er nok ikke Systemet ferdig påkoblet enda nei, men holder på å montere det og vil om kort tid være ferdig montert. Kult Er ikke bare bare å montere dette settet kan jeg forsikre dere om . 450+hk +550 hk i NOS = over 1000hk !! (så det er hesteantallet bilen vil ha når settet er montert)

Bilen er tilsalgs ja.

Lyst å lese mer om Ronny`s Corvette?

Sjekk da ut: http://www.moldestuket.com for mer informasjon og bilder

Der kan du også lese om andre ungdoms biler (amcars) som går i Molde www.moldestuket.com

post-922-13804850323716_thumb.jpg

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by moldestuket

Det er helt rikitg at du hørte kompressor susing ja . En Vortech Supercharger der fremme. Fargen på den nevnte Golf III stv er IKKE samme farge og heller ikke fra samme serien. Har sett den Golfen, så det kan jeg avkrefte. Lakken koster faktisk det det står der ja. Koster skjorta, men morro å ha noe som ikke alle andre har. I følge firmaet som skaffet lakken fra et lager i Nederland, sa at de skulle slutte å produsere denne lakken. Men det er ikke bekreftet. Ventet i 4 måneder på lakken så det er ikke av den kamelon lakken du kan kjøpe over disk i Norge.

Nos Systemet heter Pro Shot fogger System og gir Garantert 550 Hk. Dette er samme Pro Shot systemet som Top fuel biler faktisk bruker. Passe heftige saker Don`t belive it ? Skjekk da ut holley.com og les om systemet

Desverre så er nok ikke Systemet ferdig påkoblet enda nei, men holder på å montere det og vil om kort tid være ferdig montert. Kult Er ikke bare bare å montere dette settet kan jeg forsikre dere om . 450+hk +550 hk i NOS = over 1000hk !! (så det er hesteantallet bilen vil ha når settet er montert)

Bilen er tilsalgs ja.Lyst å se mer bilder av Corvetten og lese mer info ?

Sjekk da ut: http://www.moldestuket.com

Der kan du også lese om andre ungdoms biler (amcars) som går i Molde www.moldestuket.com

Veldig bra.... leste nettopp at bilen har fått premie som beste 90 taller også er det en 85 modell ombygd til 92

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi90

Bilen er originalt en 85 modell ja. Men bygd om til 92 modell med alt fra 92. Så da går bilen under 90 modell på bedømminger. Dette er en regel Amcar har. Og siden "ALT" er fra 92 så kan det jo mer eller mindre regnes som en 90 taller:) http://www.moldestuket.com

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Molde-stuket var grise-senking og brede 14-tommere med dekk som er vrengt på med spett....hehe!!Så du kom snikende med jolla di på Molde-treffet i sommer.Rå farge :D :D :D Hvorfor ikke dryle på to sotvifter istedenfor en kompressor da??Johansen-brødrene i Brattvågen har god erfaring med to sotvifter på støtstang jern-klumper...

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider