mazdak Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Innsatsfilteret mitt har nå gått ca. 20 000km, og den har lenge trengt en skikkelig rens. Så kommer spørsmålet mitt, hvordan skal jeg rense et slikt filter? Jeg har hørt at man kan rense slike filtere med Zalo. Vil ikke dette ødelegge filteret mitt? Evt. noe annet "hjemmemiddel" jeg kan bruke? Filteret må vel oljes igjen etter rensen. Vil luftfilter olje til MC/Skumfilter fra Biltema funke på mitt filter? Evt. noe annet middel jeg kan bruke? Hadde vært fint om noen kunne tatt seg tid til å forklare hva jeg må gjøre, step by step. Filteret er som sikkert mange av dere skjønner ikke et slikt åpent filter. Men det er et innsatsfilter som kan monteres inn i luftfilterboksen, hvis det er til noe hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 kjøp nytt ;) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Og ikke bruk noe form for olje. Er forbeholdt eldre biler ettersom oljen tar livet av LMM :) Kjøpt nytt. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Ikke noe olje? Det vil si at jeg bare skal rense filteret med Zalo, la filteret tørke, så montere det i luftfilterboksen igjen? Gidder ikke å betale 1000kr for et nytt filter.. Det SKJER IKKE når jeg kan bruke litt varmt vann og Zalo i stedet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg