WhiteRaven101 Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Har tenkt meg å gjøre et lite innkjøp på Scandicshine.no i form av en Foam Gun til min Karcher høytrykkspyler. Mitt spørsmål er: Utover min Meguiars såpe, hva kan være greit å bruke sammen med en foam gun, altså en god blanding? Har sett "Foam cannon COMBO"-pakken som innheolder "Maxi Suds 2 + Orange degreaser/Grim reaper"... hva i all verden er det? Noe nyttig? Er det noe som gjør at man får bedre skum som ligger lenger på bilen? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Maxi Suds 2 er såpe. Dei 2 andre er avfetting. Her kan du lese litt http://www.detailersclub.no/forum/topic/5801-effektiv-blanding-i-skumkannon/ Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg