Gå til innhold

Vi invitere igjen til bil kjøring på Rudskogen i sommer

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Vil takke alle som møtte opp i 2003 å gjorde det mulig for oss alle. Håper vi i år også kan skape noen hyggelige dager for alle.

Vi starter opp igjen i år og har leid Rudskogen 4 kvelder.

Se http://www.bilmekaniker.no for mer info (sjekk linken under nyheter)

Vi er interessert i en tilbakemelding på interessen og tar gjerne i mot råd og tips.

bilmekaniker@toyota.no

Mvh

Opplæringskontoret

Hans Konrad

Hans Konrad

Sjef

bilmekaniker.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Konrad

Hei alle sammen

Vil takke alle som møtte opp i 2003 å gjorde det mulig for oss alle. Håper vi i år også kan skape noen hyggelige dager for alle.

Vi starter opp igjen i år og har leid Rudskogen 4 kvelder.

Se http://www.bilmekaniker.no for mer info (sjekk linken under nyheter)

Vi er interessert i en tilbakemelding på interessen og tar gjerne i mot råd og tips.

bilmekaniker@toyota.no

Mvh

Opplæringskontoret

Hans Konrad

Synes og huske noen her snakket varmt om det i fjor, så jeg kan kanskje prøve å ta turen opp der til et av treffene (greit med så forskjellige datoer :)) blir en lang tur for et treff i 4 timer, men det kan jo for den sagt skyld være like bra som et heldagstreff en annen plass....Kanskje jeg også kan kombinere det med noe annet tidligere på dagen eller dagen etterpå!

Klar som et nylagt og nymalt påskeegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover jeg skal prøve mitt aller aller beste for å dukke opp på samtlige treff som har med banekjøring å gjøre i 2004, men jeg har en trang økonomi i 2004 med tanke på at man skal bygge ny garasje...

Men jeg skal se hva jeg får til - jeg vil slå min egen rundetid på "skogen" :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Jeg kommer, og i år har jeg forhåpentligvis en bil jeg kan kjøre og...

Skrotnisse: Kommer Langførti-klubben til å ha utstilling på depot-strekka i år og eller kommer dere til å parkere sammen med oss andre? assman

ha, ha, ha, lanførti racing divisjonen er desverre lagt ned for at andre skal få slippe til.......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider