m@rius Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 (endret) hei! har en 230 w124 sportline 1991 mod som ikke vil starte, her om dagen da jeg sku ut å kjøre en tur, så kom det først en jævlig smell, også stoppa den, å den ville ikke starte igjen. var fram å kikka, fant ut at 2 av plugg ledningene var ødelagte, så fikk taki 2 nye, men når jeg såvidt er borti gassen så dør den helt ut, men får start hvis jeg ikke bruker gassen, må holde den veldig høyt på turtall, men da borer den på en måte å vil ikke gå reint, ettertenning også. hører ut som den ikke får nok bensin eller no. har sjekka pluggene å det er gnist på alle sammen. sjekka fordelerlokket å det er som det skal (ser sånn ut hvertfall) å har hatt en del folk til å se på det men ingen skjønner hva det kan være:confused: håper virkelig noen har no innspill, jævlig irriterende! har ikke hatt bil på nesten ei uke nå, holder på å gå på veggen snart:P Endret Juni 4, 2010 av m@rius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg