Mast3r Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Pappa ba meg å snu bilen med henger på en parkeringsplass på rimi, mens han handla mat. Men så lurer jeg om man kan bli anmeldt? Jeg har tatt kurset og har ikke blitt stoppet av Politiet da. Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 er ikkje lov nei...kunne blitt anmeldt ja Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Kan man bli anmeldt av de som så meg kjøre? Hvordan kan dem anmelde meg a? Dem vet jo ikke hva jeg heter? Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Kan man bli anmeldt av de som så meg kjøre?Hvordan kan dem anmelde meg a? Dem vet jo ikke hva jeg heter? Bilen har vel registreringsnummer vel? Hvis noen anmelder deg så må Politiet bevise at du, og ikke noen med sertifikat har kjørt, og da må de som anmelder vitne mot deg. Er like sannsynlig at Politiet sender en patrulje for å sjekke, tar deg på fersken og du må fremvise sertifikat.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Ok! Så det betyr at jeg har hatt flaks i dag? Foresten er det ikke mye styr for dem som anmelder? Er det ofte folk gjør slik? Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 LITE sannsynlig at en privatperson hadde anmeldt deg...ikke for noe sånt... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Man kan bli anmeldt for mye men man må ha video eller misnt et bra bilde som viser bil i fart for at snuten skal ha noen sak på deg. Men så lenge du ikke har en nemesis som står på rimi med videokamera og venter på at du skal kjøre er det ikke noe å være redd for. Det står vel ikke "jeg har ikke lappen" i panna di? Hvis man blir dømt for at noen ringer inn og anmelder deg kan man jo bare finne på noe hvis man er sur på noen f.eks. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 okey! Tusen takk for alle svar :) ble veldig redd etter jeg kjørte. Eller jeg kjørte ikke bare flytta bilen litt, men uansett takk. :) Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Har man lov til å øvelskjøre med henger? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Paranoid much ? Er ikke lov, men tviler sterkt på noen bryr seg... ikke tenk mer på det du. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Har man lov til å øvelskjøre med henger? Ja, så lenge den man øvelseskjører med har lappen for det aktuelle vogntoget. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ja, så lenge den man øvelseskjører med har lappen for det aktuelle vogntoget. Gjelder dette også om du er 17 år og ikke har førerkortet på bil selv ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ville tro at sålenge det var en henger du kan kjøre med når du bare har B lappen, så kan du øvelsekjøre med den. Hadde det vært en henger som krever BE blir det noe helt annet. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Du kan øvelsekjøre med henger vis han/hun som sitter vedsidenav har hengerlappen:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Man kan faktisk som 16 åring sette seg bak rattet på en 50 tonns trailer, så lenga man har ledsager som er over 25 og har hatt sammenhengene førerkort på CE i over 5 år. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg