kim90 Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Da har jeg satt igang og pusset Volvoen(144 -74mod) litt. Men så i bagasjerommet er det ikke trekk osv. Og det gjør jo at det blir en del ting jeg ikke vil legge i bak, i tillegg en del støy. Så lurte jeg på, trekk eller teppe til bagasjerom er det noe og anbefale der? Og hvor jeg kan kjøpe de? Gjerne dele erfaringer. Noe universalt, som jeg kan klippe litt er helt topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim90 Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Søkte litt mer rundt, og fant at noen hadde brukt tepper fra http://www.teppeabo.no/ som fungerte veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Bra det løste seg. Husk å ikke lime teppene godt fast. Det kan oppstå fukt baki der, og da er det greit å kunne ta ut teppene. Kraftig borrelåsteip(3M eller tesa) kan funke fint. I tillegg er det greit å kunne fjerne disse hvis bilen skal gjøres original igjen, blir stadig sjeldnere disse bilene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim90 Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Takk for tipset. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg