Ulken Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Er det noen der ute som har kjøpt metalldreiebenk fra Moe & Co? Jeg har kjøpt en derfra og den er full av rust. (Ikke på vanger og bevegelige deler). Den har også en slik intens lukt at jeg ikke kan ha den i hobbyrommet mitt i kjelleren. Lukten trekker seg opp i hele huset. Den må stå i garasjen og der står den jo tørt og godt, men skulle gjærne hatt den inne. Finnes det noe stoff for å fjerne lukten. Det lukter nesten som fuktig kjeller, men er veldig intens. Kommer kansje fra malingen. De vil ikke ta den i retur. Er det noen som har opplevd det samme som meg. Er takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har du vasket vekk konserveringsoljen med white sprit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulken Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ja det har jeg gjort. Jeg har pikket rust og lakkert med hammerslag lakk. Det ble ganske bra, men det er litt lukt.:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arctic Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Nja, da vet jeg ikke hva som lukter :hammer Hvis det er girkasse på den, så kan du ta en sniff der, evt skifte olje. Ellers lukter det vel litt gummi av drivreimen, den kan evt du vaske i varmt salovann og skylle godt. Resten av dreiebenken kan du gå over med rødsprit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hva sa de til at den er rustete? Har hørt de selger litt ymse kvalitet men nytt skal nå vel være nytt? :) Mer interessant; har du fått brukt den til noe enda? Jeg lurer på hva du måtte gi og hvor tight eller slarkete all leamikken er. Bedre å kjøpe seg noe gammelt brukt noe? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulken Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Den kostet 11000 men har fått litt ekstra utstyr så vi er for så vidt enige. Den virker ganske bra forøvrig. Det blir bare til bobbybruk.:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 (endret) Har du diagram/tabell for turtall og skjærefart? Viss ikkje bør du skaffe deg det, eller få ein formel så du kan rekne det ut. Skjærefarten skal være 100 meter pr. minutt (m/min), viss du bruker hardt metall (wolframkarbid). Diameteren på arbeidsstykket bestemmer turtallet. Og så var det om du har kontroll på konuser. Utrekning av vinkler, og innstilling. Endret Juni 20, 2010 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulken Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Det går greit.:biker:scooter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 :bump Har du fått brukt den til noe i sommer? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg