phower Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Meg og en kompis fant nettopp opp en ny motorsport. Skulle opp en bakke og levere noe med Hiacen min, kom meg ikke helt opp så jeg satte på håndbrekken og tok ut det jeg skulle levevre og spaserte opp til huset. Da jeg snur meg for å gå ned igjen ser jeg kameraten min i full sprang etter bilen nedover veien. Dette kaller jeg motorsport! God blanding hk og mannekrefter. ps! Det endte bra. Bilen stoppet 20 cm fra en lyktestolpe og et stup på 2 meter. Mvh Lykkelig eier av (fremdeles hel) Hiace Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 En stund siden, men :hammer Hell i uhell tross alt :D Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg