henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 ett til Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Rotorex Hvordan går det med Saab 99 prosjektet? Har nettopp arvet farfars 85 mod. En bil som er håndvasket og polert hver søndag, gått 140 000km og alle påfyllinger av spylervæske er skjedd på Saab verksted. Er interessert i tips om hva jeg kan gjøre for å få litt mer guffe i denne. Er du fingernem og vil satse litt så kan du prøve å sette inn en turbomotor.. ikke lett hvis du går for en 900 turbo delebil.... men gir greit med gamp.. ellers kan man satse på gassere.... ------ Har skrudd litt på bilen etter en lang periode i garasjen... Fått fiksa tenningslåsproblemene, men skapte et nytt da jeg fjerna reverssperra. skal nok få klemt inn en metallbit som fikser dette også senere.. Fant ut hva som var problem. En pakning i bensinpumpa hadde dratt til helvete, så det spruta bensin ut når jeg starta den i dag... skummelt som faen. ny pumpe er kjøpt inn og skal monteres før jeg drar til heistadmoen. Bytta også forgasserolje, slik at den nå har mer motstand. Blir artig å se om jeg drar til heistadmoen i bilen eller et lusent tog :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by Decepe Bytta også forgasserolje, slik at den nå har mer motstand. Og hva er forgasserolje??? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotorex Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Tror turbokonvertering blir både vel dyrt og ikke minst altfor mye arbeid. Har en 2 liter innsprøytningsmotor fra en 900 på hånden, så det er ikke umulig at den dyttes nedi. Er forøvrig på utkikk etter bremsecalippere fremme til en 84. mod. dersom noen skulle ha liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Decepe Ja da var "ny" bil kjøpt og lovlig min... :D go bil Den kosta meg nesten ingenting, men jeg kommer til å påkoste den litt :) (Har allerede kjøpt inn en baum som står til utlufting) 1 wunderbaum? Utlufting? du kan ikke være frisk ;) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aporex Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Er dette prosjektet lagt på is? Har samme type bil som jeg holder på å pusse opp (også rullende prosjekt), så dette var interessant lesning. Håper du kommer med en oppdatering snart. Godt at noen tar seg tid til å pusse opp gamleSaaber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Jeg lurer også.. Dette var et av yndlingsprosjekta mine.. Så sinnsykt ironisk artig måte å forklare bilder osv på. Kom igjen nå! Ikke gi opp! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 tror gutten har sommerferie enda jeg as..har ikke sett han på OMK på dritlenge heller... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 tror gutten har sommerferie enda jeg as..har ikke sett han på OMK på dritlenge heller... Hehe.. sommerferie da eller :P Faen så kjipt, han hadde så morsom måte å skrive og forklare ting på. Og prosjektet i seg selv var jo meget interessant. Gamle Saab'er er absolutt verdt å satse på mener jeg :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 han går nok ned på kne i militæret for tiden, derav lite action her. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Stemmer som flytende sier her... Blir lite tid til bil når man er i garden... Det blir desto mer tid til å gjøre artige ting som å redde landet osv. :D Vurderer faktisk å selge saaben... skal se om jeg får summa sammen en annonse på autodb.no interesserte bes ta kontakt :D Den blir nok ikke dyr pga noen småting... (fikses dog lett hvis man har en bukk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Sku likt å vist hva som skjedde med denne :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viggen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Sku likt å vist hva som skjedde med denne :p Det lurer jeg også på...... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg