VolvoRS Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Legger noen linker til biler som jeg har polert det siste året. Dette er ikke noen reklametråd, da dette ikke er noe jeg driver på med til daglig. Jeg synest det er morsomt å polere og også lage tråder som forklarer hva jeg har gjort. Forhåpentligvis kan noen av trådene være til inspirasjon for at du får rumpa opp av sofaen og kommer deg ut å gnukker på din egen bil:-) Shine happens!! Porsche 964 BMW 130i Video fra samme detailen: BMW 525d M-Tech VW Polo Audi A3 BMW E46 M3 Mini Cooper Porsche 997 4s VW Golf Mercedes E270 VW Passat 4 motion Volvo V50 Audi Allroad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 (endret) Fantastisk samling av jobber du har gjort! Og fy fader så mange bilder - det liker vi! Her er det mye inspirasjon og idéer, og nå kan man jo faktisk se hva det går ann å gjøre med våre kjære biler. Bra jobba, stå på! Du skulle nesten få ta bilen min også, hvis det ikke hadde vært for at jeg selv har blitt hekta på bilpleie :D Du er dog tusen ganger flinkere. Creds. Denne tråden er bokmerket med det samme. Edit: Haha, måtte bare smile av dette. "Her har jeg kjørt Scholl S03G på gul, S03G på 75mm ull, 75mm ull, 75mm ull, 75mm ull, gul medium pad med S04G for å fjerne kjørespor fra ull, S30 på orange spetzial method, PO85RD:" Love it! :D EDIT 2: VW Golfen du fiksa må være en av du mest skitne utgangspunktene jeg noen gang har sett! :D Stakars bil. Burde være bot for mishandling av vroom vroom'ene. Ble rått resultat da. Endret Juni 6, 2010 av WhiteRaven101 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fulloggal Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Sykt bra! Hvor mye tar du for en slik jobb egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Sykt bra! Lurer på det samme som han over; Hvor mye koster en slik jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Så flink du er Brynjar :) Venter et godt klapp på stumpen for dette :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Imponert over resultatet på bilene. Fy feite som noen av de så ut. Skjønner ikke at folk slipper det så langt. Koster såpass mye å ha bil her i landet så, bruker mye tid på å ha en rein og blank bil selv. Men ikke nærheten av det du får til. Kudos Brynjar :)... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoRS Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Pris gis ut i fra lakkens tilstand og antatt antall arbeidstimer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg