MB-vaag Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Heisann vil bare advare alle dere om autoshineshop.no, der jeg har handlet senkesett og spacere til min bil. for det første har jeg aldri sett noe til spacerene jeg har betalt for, for det andre har jeg hatt store problemer med å få kontakt med eieren. Det virker som om han kun svarer på e-poster som er "til hans fordel". I hvertfall så har jeg ikke fått tilbakebetalt et beløp på 1000 kr som vi ble enige om, og heller ikke sett noe til spacerene jeg betalte for. har nå holdt på med den mannen siden mars, og er temmelig lei! Hvertfall helt tydelig at han er ganske useriøs, og verken har hørt om forbrukerkjøpsloven eller folkeskikk. er det noen andre som har vært noe borti autoshineshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Sjekka websiden. Mørketiden er her sto det på forsiden.. Sier egentlig det meste Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterS Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Har handla der jeg også.. og fikk feil vare.. Og det var JÆVLA dårlig service og få etterpå og fikk aldri varen jeg skulle ha, bestiller aldri derfra igjen.. Faens tulling han som driver dette..!! Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Finner ikke organisasjonsnr (?) Lært at dette er vanlig praksis blandt seriøse forhandlere, og at man skal unngå de som ikke oppgir det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 bestilte plasmaskiver i 2008 tok 5 månder før det dukka opp, på samme tidspunkt bestilte jeg tårstag det kom 2 månder senere! altså etter 7 månder! helt useriøst, ikke mulig å finne telefonnummer heller,og svarer nesten ikke på mail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB-vaag Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Slik har jeg også opplevd dette.. mener driveren er medlem her på bilforumet? Raymond Tollefsen står det på nettsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Sjekka websiden. Mørketiden er her sto det på forsiden.. Sier egentlig det meste "Mørketiden er her! Norges beste xenon sett til Norges beste pris?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg