Gå til innhold

spørsmål om skillevegg touran

Ranger emnet

Elgen-

Anbefalte innlegg

Hei volkswagen guruer. Jeg var å tittet på en touran varebil idag og den hadde feste på bakerste skruen på håndtaket i taket..

etter det jeg har fått med meg så skal den alltid stå på første?

Er 196 cm, vil plassen bli veldig liten da?

Er ivrig så jeg spør her nå men skal ringe møller imorgen evt..

morten

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal stå på fremste ja, slik at man knapt får plass i framsetet. Slik vil norske myndigheter ha det.

Jeg er 195, og sitter ikke mye godt bak rattet på disse når veggen er der den skal være. Det er en grunn til at nesten alle flytter veggen, men det blir det vel slutt på nå som kontrollene blir skjerpa inn.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke lov å flytte på skilleveggen, flytter du på den så risikerer du bot på 70 000-100 000kr, men eneste som har erfaring med de skilleveggene er møller og halve statensvegvesen.

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke lov å flytte på skilleveggen, flytter du på den så risikerer du bot på 70 000-100 000kr, men eneste som har erfaring med de skilleveggene er møller og halve statensvegvesen.

det vet jo jeg også.. uansett blei det en 06 touran 140hk dsg.. veldig fornøyd.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider