Shaggy Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hallo, jeg har tenkt og gjøre passaten litt mere sinna ved og montere en ny grill, men det jeg lurer på er hvilke av de som har best kvalitet? Har set inne på Streetdesign.no http://www.streetdesign.no/?id=19200 JEg er egentlig på leting etter best kvalitet og prisen spiller ingen rolle. FK-Automotive.de Autostyle.nl Disse er leverandørene til de jeg har sett på, har noen erfaringer med noen griller de vil anbefale? Takker. Siter VW Passat 1.9 130HK 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ikke finn på å kjøp av Streetdesign! Er jo blodpris. Jeg betalte 400kr for en sort (er som oftest endel billigere) for min grill av Realcar. Den er av merket FK. Er fornøyd med den. Men sjekk ebay. Der går de for ingenting! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggy Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Skal ha en med chrome lister, og den skal være ferdig så jeg slipper og lime eller flytte over chrome listene! ;) Og helst solid kvalitet ikke sprø gammal plast Siter VW Passat 1.9 130HK 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Ja, skjønner det. Du kjøper fortsatt ikke av Streetdesign. Sjekk ebay du! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaggy Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hehe xD Siter VW Passat 1.9 130HK 02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg