Russer Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei. Noen som har boost retur rør til salgs? har fått bestillt den 90 graders slange hos VW. Mangler da den lange slange. Kan man eventuelt lage den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 det var synd, jeg hadde denne liggende for to uker siden. Men ikke nå lenger. Btw, hva mener du med lang slange? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0_G60 Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Hei. Noen som har boost retur rør til salgs? har fått bestillt den 90 graders slange hos VW. Mangler da den lange slange. Kan man eventuelt lage den? Har alt dette til salgs om du fortsatt er interessert. Hele ladeluft systemet mitt er til salgs, med IC og alle rør. Iallefall de jeg finner igjen. :P Siter Nissan 200SX -97' Corrado G60-93'(Evighets Prosjekt) Transporter2.4D-94',verkstedvogn/bruksbil;BMW 325i-91'(X);CorradoG60-90',(X);BMW318is-91',(X);Transit(X);Golf(X);Pajero(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg