ungua Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei, har en Stiga plenklipper med SV40-motor. Den fusker ganske mye, er uelastisk og hadde vel en 4-5 feiltenninger under det seks timer lange :( plenklippeprosjektet mitt i går. Om jeg forstår det riktig bruker den også mer olje enn den skal, måtte i alle fall fylles opp to ganger på en bensintankfylling. Noen som kjenner til problemstillingen og som kanskje har noen råd om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Er det ditt første klipp etter vinteren? Hadde samme problem på min. Ga seg etter jeg tømte og renset tanken. Men har ingen råd dessverre. Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungua Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jess, det er det. Har stått kjempelenge nå - men hva er det som er å rense i tanken? Noen dråper kondensfjerner kan vel kanskje gjøre susen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei, har en Stiga plenklipper med SV40-motor. Den fusker ganske mye, er uelastisk og hadde vel en 4-5 feiltenninger under det seks timer lange :( plenklippeprosjektet mitt i går. Om jeg forstår det riktig bruker den også mer olje enn den skal, måtte i alle fall fylles opp to ganger på en bensintankfylling. Noen som kjenner til problemstillingen og som kanskje har noen råd om hva som kan være galt? Er det ditt første klipp etter vinteren? Hadde samme problem på min. Ga seg etter jeg tømte og renset tanken. Men har ingen råd dessverre. Jeg hadde akkurat samme problem med min, gjorde det samme som Taslesen, ingen problemer etterpå. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungua Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg har tro på løsningen! :) Hvordan vasker man tanken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg har tro på løsningen! :) Hvordan vasker man tanken? Jeg vasket ikke tanken, men tømte alt innhold og fyllte på nytt. Hadde satt bort klipperen med nesten tom tank så var sikkert mye kondens i den. Jeg måtte også fjerne vann/bensin i slangene helt inn til motoren for å få fart på den igjen. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ungua Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Okei, nå fyllte jeg to hele tanker på den seks timers økten min, men skal huske på dette tipset til neste gang! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg