Static Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 heisann, jeg har ett lite problem me å få bilen til å gå reint :( når den er kald starter den å går helt ok på tomgang ikke perfekt men ok, MEN når jeg stopper motoren når den er varm å prøver å starte den igjen da. da får den ikke nok bensin, bensintrykke mitt er på 2bar nå fått høre det er lavt, turbo trykke er bare på 0,4bar fordi den bare er 1mnd gammal å vill kjøre den inn onkli :D men når den starter så fusker den noe vakent til den får nok turtall til at turboen kicker inn ved 4,5k da kommer den seg. men på tomgang når motoren er varm er det litt opp å ned om den går bra eller ikke :( noen ganger går den perfekt på ca 1k og noen ganger på 2k og andre bare stopp :( det er ikke tillegssprut montert på den, oxo kjører jeg me org bensinpumpe. noen som har noen aning om hvor høyt bensin trøkke i bar skal være?? takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg