Gå til innhold

Ombygging til Xenon, hva sokkel/pærer er det ?

Ranger emnet

olemm-90

Anbefalte innlegg

hva slags sokkel det er beror på hvilke lamper du har.

Orginale har h7 nær og h1 fjern.

Mine gamle depo lamper hadde h1 både nær og fjern.

10k er altfor mye, ber du om å bli stoppa. Kjørte med 6000 før på min men har nå satt i nye 5000 i alt.

Handler fra http://www.vvme.com/ sjøl.

De billigste på markedet, å er samme merke som andre selger til 3 og 4 doble prisen.

Kommer som regel i løpet av 4-5 virkedager bare!

Endret av Bambo

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags sokkel det er beror på hvilke lamper du har.

Orginale har h7 nær og h1 fjern.

Mine gamle depo lamper hadde h1 både nær og fjern.

10k er altfor mye, ber du om å bli stoppa. Kjørte med 6000 før på min men har nå satt i nye 5000 i alt.

Handler fra http://www.vvme.com/ sjøl.

De billigste på markedet, å er samme merke som andre selger til 3 og 4 doble prisen.

Kommer som regel i løpet av 4-5 virkedager bare!

Takk så mye :) prøver 8000 jeg da :) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det å skifte til xenon på en omega a?

noe man må se opp for?

Plug and play.

Gjort på 20 min. H4 i vovedlys. å har du de lampene med innebygde 1000m sitter det h1 der.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plug and play.

Gjort på 20 min. H4 i vovedlys. å har du de lampene med innebygde 1000m sitter det h1 der.

Okei, nei har bare vanlige lykter, men lyser noe helt fordelig dårlig.. Så kunne kanskje vært greit med xenon i langlys i det minste, med mindre det bare er ei pære til både fjern og nærlys?

Quattro - the way of life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider