ehrnst Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 er sinnsykt hypp på en 323GTR (om noen år da) :rolleyes: det jeg da lurer på:: noen som har importert? hvor mye vil det i så fall koste å få den på hvite skilter i Norge? hva koster bilen å ha, tenker på forsikringer ol. si gjerne vilken type forsikring, alder og hvor mye det koste;) deler ol. er deler lett å få tak i? dyrt? osv.. dere kan egentlig kommer med det dere vil si.... hvorfor man man kjøper denne bilen,hvorfor man ikke burde kjøpe osv... takker for alle svar m.v.h ehrnst;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Man får de fra ca 100tusen, på skilter til norge, + frakt. Kaskoen koster 6-12000,- for en på 23 Deler til hvilken som helst spesiell bil koster jo litt da, men det er ikke så gale med mazda deler Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hei! Leita i ca. 3mnd. i Tyskland uten at det dukka opp noen eksemplar som var verd å ta turen for. Fant en 93. mod kjørt 107' med soltak el.vinduer og helt orginal, og den gav jeg 115' for her i Norge. Leit i Norge du og ha tålmodighet. Jeg betaler 4700,- pr.år for delkasko dette med 60% bonus og så har jeg greid og bli 32 så det hjelper jo det og! Lykke til! Det er en satans show bil. Stakkars bmw folka skjønner lite når de ser ræva til en 323 drar i fra dem. HI-HI mvh Roger Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 OK! så du mener det ikke er noe vits å importere assa? men jeg trodde de lå på en rundt 140-50k i norge jeg.... gidder du å poste et bilde av den du får for den prisen eller??strøken? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 + med å importere GTR fra Tyskland -Jo lengre sør du henter den jo mindre er sjangsen for at den har sett salt -Tyske fartsgale skamkjørende ungdommer har ikke råd til en gtr. Den er dyr i Tyskland og bruker mye bensin -Det er en lærerik og artig opplevelse å reise til Tyskland å hente bil Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg