Tvetten Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 jeg trenger noen råd på hvordan jeg skal få av reg reimen på min b23a har fått av den øverste delen av reim beskyttelsen men får ikke av den nedreste pga diverse som står i veien. noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få av alle disse andre reimhjulene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Du kan starte med å demontere de seks små boltene på veivskiva. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetten Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 er jo bare en svær bolt der..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Javisst,kun en stor bolt... vifte kappe,vifta, viftereimene og slikt må bort også...hvis du har haynes bok om 240, kan du bruke den å kikke i mens du holder på da det står beskrevet i boka... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 (endret) Vel, du sa B23A og der er det iaffall seks små bolter rundt om på remskiva. Husker ikke om den i tillegg har senterbolt. Mener å huske at det på gammal skakking ikke er nødvendig å løsne senterbolten for å bytte kamrem. Hvilket er en smule tungvindt å stramme uten tilstrekkelig redskap.:chairshot Siden det skulle være pokker så vanskelig å finne full frontal nude pics av en B23n limer jeg heller inn denne zonen; http://www.kalhygge.nu/tgb/amazon4wd.jpg :hammer Endret Juni 10, 2010 av Skody Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg