teblast Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Vurderer å lese meg til å bli litt bedre på denne fronten, men er litt usikker hvilken bok jeg evt. burde kjøpe. Man har jo selvsagt bilteknikk: Karosseri, understell og bremser, som jeg trur er skolebok, fordelen er at den er på norsk, men litt usikker på hvor basic denne boka er og om det er mye illustrasjoner osv eller bare tørt lesestoff. På andre siden ser det ut som det er en del som er fornøyd med Auto Body Repair Technology av James E. Duffy, bakdel er at den er på engelsk, men illustrerer den nok osv så er ikke det et megaproblem, har lest engelske bøker om bil før. Eller er det noen andre a anbefalle av de litt rimligere bøkene kanskje, det som er viktig er at det er mye illustrasjoner er ikke noe særlig leseglad person, så kan ikke være alt for mye tørr info, noe må det jo selvsagt være. Må også dekke veldig mye av karosseriarbeid. Og være mange tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Sjekket ditt lokale bibliotek? Jeg lånte VK1 Kjøretøy bøkene der samt ei anna bok om karosserirep. Den siste var god gammel, men ikke altfor mye bilder. Ellers bruker folk å nevne på Automobilia(?) og et annet sted i Oslo etc som har mye bilbøker. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 (endret) Har sjekket ut automobilia, men de som regel litt dyre, sparer faktisk på å bestille på amazon i mange tilfeller, hvis man har tid til å vente litt. Ellers fant jeg ut at cdon faktisk har mye bilbøker, derfra jeg hadde tenkt å bestille fra hvis jeg skal kjøpe den engelske utgaven. Bare for å illustrere at automobilia er dyre har jeg et eksempel: Boka Chilton's Auto Body Repair koster på cdon 199,- og på automobolilia koster samme boka 358,- Det er nesten dobbel pris det. Endret Juni 10, 2010 av theblast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Biltema har noen bøker om karosseriretting o.l. Iallefall her jeg bor. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg