Gå til innhold

Politiet i norge - Birgitte Tengs drapet

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Les her og dere vil skjønne hva jeg mener. At den nå avdøde mannen ikke ble siktet med en gang er for meg helt uforståelig. Mannen var helt mongo i hodet i dagene etter drapet, og han var ute og kjørte bil i det aktuelle tidsrommet, og atpåtil sier han at han ikke husker noe fra drapsnatten.

Burde det ikke ringt en helt enorm bjelle i hodet på purken?

bell6.JPG

Jeg blir så forbannet av slik udugelighet!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg helt enig ja.. leste det der og fatter faen ikke hva politiet driver med.. først henger de ut halve bygda som skyldige (såvidt jeg kan huske?).. så er det han stakkars fetteren som får noen ulevelige år som "skyldig"..

Sefo skulle vært koblet inn i saken... bare så synd at sefo ser på det som sin oppgave å frikjenne purk og få folk til å føle seg som idioter..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å ha litt is i magen før en fastslår at politiet har tabbet seg helt ut.

Les her i VG

Trenger ikke å bety noe, men husk på at den avdøde kan også være helt uskyldig i dette. Vi bør vel være litt forsiktige med å sette oss på den høye hest og fordømme politiet for stigmatisering av enkelte for deretter å gjøre det samme selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Sant det du sier Cosworth men politiet i hgsd er inkompetente.Det ser man på oppførselen deres mht kontakt og holdning til publikum pluss at de generelt er noen drittsekker!

Det blir vel like intelligent å si at politiet generelt er noen drittsekker, som å si at folka på bilforumet.net generelt sett er lavpanna idioter som kjører Opel Ascona Black Jack?????

Moralen er; vær forsiktig med å si at politiet gjør forkastelige ting, for deretter å gjøre akkurat det samme selv(f.eks. å si at "alle" i politiet er drittsekker når det nettopp har blitt sagt at politiet stigmatiserer en gruppe - en slik uttalelse stigmatiserer alle poltier...)

Dobbeltmoral kalles dette visstnok....

Vet ikke helt om jeg fikk frem meningen min her men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cosworth

Det blir vel like intelligent å si at politiet generelt er noen drittsekker, som å si at folka på bilforumet.net generelt sett er lavpanna idioter som kjører Opel Ascona Black Jack?????

Moralen er; vær forsiktig med å si at politiet gjør forkastelige ting, for deretter å gjøre akkurat det samme selv(f.eks. å si at "alle" i politiet er drittsekker når det nettopp har blitt sagt at politiet stigmatiserer en gruppe - en slik uttalelse stigmatiserer alle poltier...)

Dobbeltmoral kalles dette visstnok....

Vet ikke helt om jeg fikk frem meningen min her men...

Nå skrev ikke jeg at "alle" i politiet er drittsekker.Jeg skrev: politiet i hgsd er inkompetente.....pluss at de generelt er noen drittsekker!

Dette er min mening om politiet i HGSD.Jeg har bare negativt å si om dem.Ikke en eneste av dem har hjulpet meg, selv ikke når jeg ble slått ned rett utenfor og ringte på hos dem for å få hjelp.De sa at det bare var fullepreik (jeg var edru på en Lørdag) og at jeg skulle dra meg hjem.Havna på sykehus med hjernerystelse og kjevebrudd!

Politiet nekter for at jeg ringte på selv om det står i journalen. Sefo henla saken.Derfor regner jeg politiet i HGSD som inkompetente drittsekker!

Ikke kom til meg og snakk om moral, hverken dobbel eller enkel!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om det du har opplevd:(

Men....poenget mitt var å ikke generalisere en hel gruppe (politiet i HGSD er jo en "gruppe").

For å ta et eksempel; du har kjøpt deg ny datamaskin. Den virker selvsagt ikke som den skal.... :mad:

Du går til butikken med den, etter mye argumentering går teknikeren med på se på den. Etter noen dager finner han feilen på din PC og sier at dette har du forårsaket selv ved å bruke programvare av merke XX(som du har kjøpt på samme butikken).

Du vet selv at du ikke har gjort det han sier.....men teknikeren står på sitt.

Vil du etter en slik episode si at ALLE som jobber på den databutikken er inkompetente etc..?????

Og hva med de som har begynt å jobbe der etter at du var der???

Eller de som var ute i fødselspermisjon e.l under "episoden", er de også inkompetente etc. når de kommer tilbake på jobb????

Poenget mitt er bare at fordi om det er noen råtne egg i kurven så kan man ikke si at alle eggene er råtne.

Merk at jeg IKKE forsvarer den behandlingen du forteller at du har opplevd. Og jeg er klar over at jeg kanskje argumenterer litt i motvind her(politiet erkanskje ikke de mest poppe blant bilforumets brukere... ;) )

Men, men det er bare mitt forsøk på en saklig argumentering på generelt grunnlag. Ikke personlig ment mot noen, bare forsøk på argumentasjon for mitt syn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider