Gå til innhold

Fotball-VM 2010 - hvem vinner/rykter/prat++

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ingenting som er så underholdende som fotball-VM på fjernsynet.

WOW, dere må virkelig ha tragiske TV-kanaler oppi bygda om fotball-VM er det mest underholdende. Jeg tror faktisk jeg hadde foretrukket Paradise Hotel fremfor fotball på TV!!

 

Nei folkens, se og lær... :D

 

60726d1233840488-fun-ford-weekend-racing-takes-two-balls.jpg

 

 

racing_the_only_sport_that_requires_two_balls_tshirt-p235747241347440550ckqb_400.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAJAAJAJAJAAJAJAJAJAJAJ!!!!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHHHHH, 1 - 0 til sør afrika nå:D å JAAAAADDDDAAAAA!!!!

 

edit: mongo som bomma på den sinnsyke sjansen som kunne punktert kampen:(

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro at Argentina vant i dag, og synes at de seiler opp som en enda større favoritt med det spillet de viste i dag. De burde hatt minst ett par mål til i mine øyne, men takket være en målvakt fra Nigeria som var i det umulige hjørnet. De som har sett det ene skuddet fra Lionel Messi skjønner hva jeg mener. Uansett flott heading fra Gabriel Heinze, men dårlig forsvarspill fra Nigeria.

 

England mot USA var en flott kamp, men dessverre så ødelegger Capello ved å sette den dårligste keeperen til England i mål. Synes Green så slepphendt ut i hele kampen, og verken James eller Hart hadde gjort en slik feil. Tror ikke at Green står noe mer i dette VM. Synes England hadde to gode spillere; Steven Gerrard og Glen Johnson. Gerrard putter målet, og setter opp mange flotte kombinasjoner som skaper målsjangser. Johnson kommer på løp, vender av flere USA-spillere og slår flere innlegg enn begge vingene til England til sammen. Kommer Rooney i gang så vil England begynne å putte mål, og jeg synes også taktikken med å bytte på med Heskey-Crouch som spissmakker er god. Kan kanskje bytte inn Crouch hakket før enn de gjorde i dag.

 

I morgen er det vel Tyskland - Australia som er den mest interessante kampen, selv om jeg tviler på at jeg gidder å se på den..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye fotball i dag, tre kamper som går:)

 

tipper algerie vinner, samt serbia og tyskland.

 

Serbia har et ungt og bra lag, outsider i VM, samme gjelder Ghana egentlig, men bare ett av lagene kan vinne kampen i dag så..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14.06.10

 

Nederland - Danmark

Tror Nederland stikker av med seieren. Danmark kommer til å følge tett, men så fort Nederland får høl på byllen kommer det nok en 3 nettkjenninger. 3-0

 

Japan - Kamerun

Skal ikke si så altfor mye her, men har en viss tro på Japan av alle ting. Japan kommer til å lede ann med Kamerun som presser sterkt? 2-1

 

Italia - Paraguay

Blir nok en kamp av det kjedelige slaget. Italia går tidlig i ledelsen med Paraguay som stanger imot et bunnsolid forsvar. 1-0 eller 2-0

 

:P

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som om jeg skulle ha sagt det selv!

 

Det eneste som irriterer meg med vm er at kampene til portugal(som eneste lag), ikke vises på viasat 4 eller tv2.. men viasat fotball:/, så får ikke fulgt med favorittlaget mitt før kampen deres mot brasil, også evt finalene.:(

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjip ja. Selv regner jeg med Spania i toppen, et mer fullkomment lag skal man lete lenge etter. Liker forøvrig fotballen de spiller også. Helt knall :D

 

Nederland 2-0 Danmark

 

Helt greit resultat hvor Nederland ikke viser seg fra sin beste side. Tror i ettertid at det hadde blitt 0-0 dersom ikke Danmark hadde scora selvmål. Danmark hadde ikke mye å komme med etter scoringa imot. Men som kommentatoren også sa, da Robben kommer tilbake blir det et helt annet Nederland enn vi så idag.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, jeg er faktisk veldig uenig med deg når det gjelder nederland, syns de var elendige... mens danmark overrasket positivt, de eide jo nederland i første omgang, men fra 15 min uti andre omgang, så fikk nederland blod på tann. Ellers så er jeg enig i at 0 - 0 hadde vært riktig resultat sett ut i fra kamputviklingen.

 

Men som vanlig, de store har mest flaks også..

 

I kveld skal Italia ut i ilden, er spent på om nivået er like bra som i 2006. Skal vel godt gjøres å være på den høyde med det..

 

Spania er favoritten til å vinne, de bør vinne mtp på hvor samspilte de er og med en slik rekke fotballspillere.

 

Jeg er kanskje litt slem, men håper frankerike ryker fortest mulig ut, jeg takler ikke luksuslag som ikke kan spille fotball, men som flyter på flaks og defensiv styrke. Det er så grisekjedelig.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok danskane som var uheldige her. Ein danske headet ballen rett i ryggen på ein annan danske, og deretter spratt ballen rett i mål.

 

Noko som kan skrive litt om korleis det vil gå med Italia?

 

Italia - Paraguay.

Italia - New Zealand.

Slovakia - Italia.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at danskene var uheldige med 0-1 målet. Men å bli presset av nederlandske ballartister i den første kampen, ja da er det fort gjort å bli litt stresset. Selv om Nederland i deres første kamp som ventet var ganske middels, men 2-0 målet viste tydelig forskjellen på lagene. Er overbevist om at vi i de to neste kampene får se hva det nederlanske laget er laget av... Håper forøvrig at Danmark og kommer seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår