Gå til innhold

Fotball-VM 2010 - hvem vinner/rykter/prat++

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Huff! Jeg gledet meg til å se Spania, men Sveit ødela jo hele festen. Minner mye om taktikken Hellas brukte når de tragisk nok ble EM vinnere i `06. JEG VIL SE TO LAG SPILLE FOTBALL!!!

Ok, Sveits skal ha kred for en meget godt taktisk gjennomført kamp. Otmar Hietzfeld er en luring. Men håper inderlig Sveits blir slått skal de spille slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns slike kamper er fantastisk jeg, to gode lag er moro å se på, men når man faktisk blir overraska over hvem som vinner = spenning, så det er MYE tøffere..

Det gjenstår kun to ting til for et vellykket VM, det er at frankerike og brasil taper og blir ute av VM, da er dette verdensmesterskapet fantastisk. Hater de to elendige lagene som er så oppskrytt, men som på et eller annet vis alltid kommer langt, selv om de er elendige(mye flaks!)

grannyjohn: Hellas blei europamester i 2004;) Italia vant VM som var i 2006. Jeg suger i fotballhistorie selv, men akkurat det er øyeblikk man ikke glemmer.:D

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjenstår kun to ting til for et vellykket VM, det er at frankerike og brasil taper og blir ute av VM, da er dette verdensmesterskapet fantastisk. Hater de to elendige lagene som er så oppskrytt, men som på et eller annet vis alltid kommer langt, selv om de er elendige(mye flaks!)

Brasil er oppskrytt, men det er en grunn til det. De har en helt utrolig historie å vise til. Dessuten blir det jo et utrolig press på Brasil pga det de har gjort før. Er allikevel enig i at denne årgangen av Brasil ikke holder mål (enda). De mangler rett og slett artisten og stjernene i laget, selv om Robinho var frisk i sist kamp. Kanskje er det noen av de ukjente spillerne som vil utmerke seg i VM?

Tror uansett ikke det er Brasil sin tur.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke imponert av Uruguay. De er gode bakover, men angrepet er kun en spiller. Dette viste seg veldig tydelig mot Frankrike. Hele tiden prøver man på å passe ballen til Forlan, som hele tiden jakter gode avslutter-posisjoner. Mot deffensivt ryddige Frankrike ble dette litt for enkelt, men var faktisk ganske sikker på at Forlan ville nette mot rotete Sør Afrika. Derfor ble det noen kroner på dette hos UniBet..:ratatatat

Men så klart litt synd at vertsnasjonen i praksis er utslått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke imponert av Uruguay. De er gode bakover, men angrepet er kun en spiller. Dette viste seg veldig tydelig mot Frankrike. Hele tiden prøver man på å passe ballen til Forlan, som hele tiden jakter gode avslutter-posisjoner. Mot deffensivt ryddige Frankrike ble dette litt for enkelt, men var faktisk ganske sikker på at Forlan ville nette mot rotete Sør Afrika. Derfor ble det noen kroner på dette hos UniBet..:ratatatat

Men så klart litt synd at vertsnasjonen i praksis er utslått...

Chile da?!;) MYE mer sambatakter enn samtlige av de andre lagene utenom portugal, samt var de bedre enn argentina i kvalifiseringen;)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det jeg sa? :D

Fikk dessverre ikke sett hele kampen, men 4-1 mot Sør-Korea sier seg selv!

Var det verdensmesterene vi så tro? Blir ikke overrasket om fotballguden Maradona tar Argentina hele veien. Men møter de Nederland på veien må de score minst tre. Argentina har ytterst få deffensivt gode spillere...

Ellers var det skuffende å se Nigeria ødelegge for seg selv i dag... Går dårlig for de afrikanske lagene dette, hvis ikke Elfenbeinskysten eller Ghana klarer å få til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexico presser! Utklasser faktisk Frankerike per skrivende stund, men som vanlig så har verdens mest oppskrytte fotballag flaks og får inn en scoring, selv om det aldri er dem som fortjener mål.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er helt sjef. Men dette ER et realistisk bilde på hvor ræva frankerike er, de er minst så dårlige som det du så i denne kampen. Men de flyter på flaksen som regel, ikke i kveld heldigvis, det var for stor forskjell.

Når det er sagt så må jeg le av de fanatiske taperne av noen franskmenn som står og viser finger ut mot meksikanerne foran 1 milliard tv-seere.. fy f... for noen TAPERE. Blir lei meg jeg på dems vegne, tenk å synke så lavt at man er 30 år og viser finger mot vinnerlaget foran 1 milliard tv-seere... uff!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gir en interessant utvikling i denne gruppa. Uruguay og Mexico har nå fire poeng hver. Mens Frankrike og Sør Afrika har ett poeng hver. Noe som betyr at hvis Uruguay - Mexico, som møtes i den siste kampen i gruppespillet, spiller uavgjort, så er disse to lagene garantert videre med fem poeng hver. Men Uruguay, som har dårligere målforskjell vil kansje gå for seier, for å unngå Argentina i åtterfinalen.. Åkkesom, på tide å høyne innsatsene, og i den kampen blir det U for hele skatteoppgjøret...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider