Gå til innhold

Fotball-VM 2010 - hvem vinner/rykter/prat++

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dommeren ødela nok kampen ja, selv om det er mulig at det bare hadde blitt 4-2. England er nok for gamle og treige i bakre del, selv når Carragher ikke spiller :D Dessuten viser Capello at han vil ha en ny jobb når han presterer å ta ut James Milner og Jermaine Defoe. De var to av de beste på banen.

Tyskland gjør seg iallefall fortjent til en kvartfinale med denne kampen, og om Argentina vinner senere i kveld så blir det en kamp som MÅ sees!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

festlig at dommerne/uflaks nok en gang ødelegger for outsider-lagene.. først Chile, så Mexico..

er så festlig.. tverrligger og store sjanser for Mexico, men ballen skal jo selvsagt inn på den ene i utgangspunktet elendige sjansen som Argentina får. Nå blei det 2-0 plutselig, AKKURAT som Chile-Brasil. En tabbe i forsvaret, også keepertabbe ved første målet.. er det seriøst muuuuulig? punktere kampen pga så flaks, de store har alltid flaksa med seg.

Det skulle per nu stått 2-0 til mexico etter sjanser å bedømme.. men uflaks fører til det stikk motsatte.

Også så ufattelig tidenes mest oppskrytte spiller er, Messi blir jo så grenseløst parkert av meksikanerne.:) han lever kun på sett rykte, har sett mange kamper med han hvor han har 1-2 ganske bra situasjoner, hvor han så er totalt borte..

nei, Tevez og Heinze er av en helt annen kaliber, det er arbeidsjern det.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andreomgangen bekrefter jo det jeg sier, at messi er oppskrytt, mens Tevez er den absolutt beste.. se bare på den selvsikre avslutninga.. det er liksom ikke tvil om at den ikke går steinhardt i krysset.

Der satt den for Mexico, så vanvittig fortjent.5 - 3 i store sjanser til fordel for Mexico..de skulle ledet med i hvertfall ett mål.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil feil og atter feil Merce-123. Messi er overhodet ikke oppskrytt. Hva skal han gjøre med 2 og 3 mexicanere på seg? Som bakre midtspiss uten at de to andre hjelper noe særlig til med å lage rom går det slik. Tevez var god i dag det skal han ha. Men da det er 3 stykker foran der som alle ønsker å bli servert framfor å servere så blir det litt jaging om ballen.

Så må jeg jo nevne måltyven Tevez. Det første målet hadde mest sannsynlig gått inn selv uten at Tevez hadde stått der. Da hadde Messi blitt kreditert målet og vært den store helten av kampen. Var ikke mye ballen endra retning om den da gjorde det i det hele tatt.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke langt unna flere mål i den siste kampen nei, begge veier. Argentina redda en på streken og det to av skuddene til Messi var også bra. Uansett fortjent at Argentina går videre, de satte sjangsene sine, og mål 2 og 3 var der KUN på grunn av arbeidsvilje hos Higuain og Tevez.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen mål av Messi nå heller. Men oppskrytt mener jeg han ikke er, selv om han ikke scorer som i Barcelona. Åkkesom styrker han angrepet, og vanskelig å stoppe dette argentinske laget som har en hær av målgjørere. Er vel nettopp det som utgjorde forskjellen på lagene.. Real Madrid spissen Higuain ligger an til å bli VM helten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, klart, det er smak og behag som gjelder..

jeg finner i hvertfall glatt 10 spillere jeg syns er bedre..men messi er ikke dårlig, men langt i fra best.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi deg biiiiiig jeg;) kom hit med kjeppen da, jeg vedder en tier på at du trekker tilbake den vesle loffen din før jeg får slippe til uansett! hahahaha;)

Nei, men seriøst.. jeg syns ikke han er så god på annet enn passningsspill, det skal han ha.. men se på Tevez, Sanchez, Honda(rååå tekniker!) Kaka, Robben,, Forlan, men langt mindre kjente++ men etter min mening vel så gode spillere, da har jeg ikke engang begynt å nevne forsvarsspillere, som det også er sykt mange gode av som ikke er like "kjente/populære"..:)

Jeg mistenker enkelt og greit at han er maradona(primadonna) nummer 2.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi deg biiiiiig jeg;) kom hit med kjeppen da, jeg vedder en tier på at du trekker tilbake den vesle loffen din før jeg får slippe til uansett! hahahaha;)

Nei, men seriøst.. jeg syns ikke han er så god på annet enn passningsspill, det skal han ha.. men se på Tevez, Sanchez, Honda(rååå tekniker!) Kaka, Robben,, Forlan, men langt mindre kjente++ men etter min mening vel så gode spillere, da har jeg ikke engang begynt å nevne forsvarsspillere, som det også er sykt mange gode av som ikke er like "kjente/populære"..:)

Jeg mistenker enkelt og greit at han er maradona(primadonna) nummer 2.

Hvilken kamp så du igår egentlig? Å si at Messi er oppskrytt blir for dumt. Mannen har jo syk balanse, fart, skudd og tenknikk.. han kan til og med nikke! Komplett fotballspiller spør du meg. Verdens beste uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, han kan ikke drible, for han mister ballen HVER gang.

God og delikat pasningsfot, flink til å plassere.. det er det han er god på etter min mening, kanskje nok det forsåvidt.. men drible kan han ikke i hvertfall, selv om han prøver

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morroklumpen.. kan ikke drible nei, det han er kjent for.. balanse og teknik som ingen andre

Noe som sier meg at du ikke kan en dritt, men ser hvem som scorer mål i kampene å går etter det..

Men noen må jo gjøre det å..

Fotball er en lagsport, så er ikke bare hvem som scorer mål som kan spille fotball, om du skjønner hva jeg mener:)

Endret av Olsen_nissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider