Gou Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 etter navnet på tråden så er det nok mangen så blir skuffet.. selget mitt interalloy senkesett (40mm/tuv).. har stått på bil i mindre enn et år.. helt ok merke.. skal ha interalloy igjen.. bare noe lavere.. derfor selges mitt sett når jeg skal bytte.. haster ikkje... kostet 1800,-.. kom med bud.. må vekk uansett så.. :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 gir deg 500 er det med tüv papirer???? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Svarer for Gou - ja det er med papirer. Foresten Gou - gode girkasser i polo eller ? :D :D :D :D :D :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by sony gir deg 500 er det med tüv papirer???? det e greit det.. så lenge ingen andre komme med et bud over.. sende deg pm når eg tar dei av å nytt senkesett ankommer.. ;) ska levere bilen inn nå.. william tvilte på det va gear kassen.. noe clutch greier kanskje ;) så.. jaja.. kirketeig ska ta ein titt på ann.. hehe.. sure greier asså :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg