Alloc Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 (endret) her skal jeg lage en liden post om min s40, der jeg forteller hva jeg har lyst og gjøre og kommer til og gjøre. S40'en er en 1998 model, men 1.8i motor, 116hk. noe som egentlig er altfor dødt for en ungdom i sin villeste alder! Planene for bilen min er : Nye lys Xenon kit Styling( ikke høyt prioritert) Felger ( 17 / 18" ) Soting ( proff soting iløpet av uka!:D) grøftelys / tåkelys! XC-grill angående lysa, så har jeg tenkt på Devil Eyes fra Hova.com eller så blir det de her : http://www.hova.com/paket-stralkblink-black-rim-p-1700.aspx har dere noe formening om hva som vil passe best? Endret Juni 9, 2010 av Alloc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alloc Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 tar også imot innspill om hva felger jeg bør gå får osv, vis dere vet om noen som passer bra !:) skal også bestille XC-grill når jeg har funnet ut hva lys og xenon-kit jeg skal gå for!:) da blir det bra !(håper jeg :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alloc Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Litt fler bilder :) noen ting DERE ville forandret på? får og få en finere outlook på bilen? :) Eventuellt, hvilke deler da? ( linker foretrekkes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg