Gå til innhold

Nytt frontsett til dørene (bmw 320 -93)

Ranger emnet

mr-smith

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale et frontsett til bilen min? Er ikke helt sikker på hvor god plass der er i dørene, har litt problem med å få av dørtrekket. Så om noen har samme byttet før så hadde det vært flotters om de kunne informere om hva der er plass til.

Forsterker har jeg, så selve frontsettet vil jeg maks legge en 2000 i (litt mer er greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoj

Har selv e36!

Sitter 5,25" bak sparkedekselet innafor døra.

Ikke plass bak dørtrekket desverre...vinduet og slik går nedi bak der.

Også er diskanta i dørene som han over her sier ja.

Jeg har selv valgt 5,25" midbass bak sparkepanelet, 2,5" domer oppå dashen, har skjært vekk luftegreiene der, var dessuten overflødige dem..hehe...og så bare satt diskanta i speilhuset..

har frontsertt fra dls:)

marius

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har da et veldig lite brukt DLS UP36-A frontsett til salgs. Settet inneholder diskanter, 2.5" mellomtoner, 6.5" midbassere og 3veisfilter..

Levers med org. eske og papirer

Er som nytt og lite brukt. Skal ha 2300,- for settet. 6.5" bygger ikke mer enn 63mm i dybde.. så kanskje mulig du får plassert det i dørene?

Elllers så har jeg da Polk Audio DB4510 sett oxo til salgs.. Settet er helt nytt og ikke brukt. Inneholder diskanter, 4.5" mellomtoner og 2veisfilter..

Settet skal jeg ha 1800,-

Levers med org. eske og papirer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten akkurat det samma frontsettet som jeg har det:)

Er ikke plass i dørene nei. Må ha det i bak sparkepanelet og da blir 6,5" for stort. Maks størelse er 5,25" og da er up-35 som gjelde:R)

det jeg har:)

marius

hva er forresten forskjell på up-36 og up-36a ??

Jeg kan virkelig anbefale de to frontsetta. alt ettersom hva du har plass til ja.

men som sagt er det kun up-35 som orginalt er plass til i den bmwen over her:)

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider