opelduude Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Lurer på om lysbryteren til omega som har xenonlys og ikke, passer med hverandre? For det er høyderegulering på de som ikke har xenon. Noen som vet om dette går overens? Har slitt med at instrumentlyset er borte, så da finner jeg en bryter på huggern og prøver å bytte ut den. Siden dimmern ikke virker på kjørecomputern så er den vel svidd. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ta med deg lysbryteren til huggeren, så ser du om stikkene bakpå passer. Jeg tipper det er flere stikk på bryteren med høyderegulering, men det er godt mulig det likevel er plass til disse ekstra stikkene i bilen. Så jeg tror iallefall at en annen bryter med høyderegulering vil passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg