SteinR Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 På mangel-lappen min står det at jeg må ha nytt endeledd venstre, hvordan vet jeg om det er indre eller ytre de mener? er snakk om en 2.3 1978 mod :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Det bør vel stå i beskrivelsen. f.eks "Endeledd y.h" (ytre høyre). Åkkesom er det nok de ytre du fikk mangel på. Bytt på begge sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinR Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Trodde også det, men det står ikke noe :S Er dette mye jobb å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAUNUS COUPE Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Det er vel endeledda på styringen de mener. Et på hver side. Bytt på begge sider, og få tatt en forstillingskontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg