Gå til innhold

"Speilfilm", er det lov?

Ranger emnet

uberole

Anbefalte innlegg

Hei, så vidt jeg veit kan du male alle vinduene dine som er bak fram setene dine, så ja det er lov. bilxtra og biltema har dette, jeg hadde det på den sølv farga bilen min (se link) bilen min på alle side rutene, den fra biltema, den er ikke fullt så speil. lykketil :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint det...er dritstygt men:D IKKE kjøp biltema drittet...alt av sotfilm fra biltema er dritt!!

Ikke når man gjør det skikkelig. La på sotefilm alene på siderutene bak i Volvo 240 jeg hadde før. Holdt seg perfekt i de to årene jeg hadde bilen. Var kanskje to veldig små luftbobler (sånne man ikke ser med mindre man ser etter dem og vet akkurat hvor de er) på hver side. Så jeg kan anbefale den.

Cluet er å være veldig, veldig nøye når man legger den på, og at man ikke piller på rutene når de er satt inn!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når man gjør det skikkelig. La på sotefilm alene på siderutene bak i Volvo 240 jeg hadde før. Holdt seg perfekt i de to årene jeg hadde bilen. Var kanskje to veldig små luftbobler (sånne man ikke ser med mindre man ser etter dem og vet akkurat hvor de er) på hver side. Så jeg kan anbefale den.

Cluet er å være veldig, veldig nøye når man legger den på, og at man ikke piller på rutene når de er satt inn!

jeg vet hvordan man legger på sotfilm takk;) bare liker ikke biltema..

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider