Gå til innhold

Hva synes folket om Rav4?

Ranger emnet

mazdak

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en 2001 Rav4 selv og er kjempe fornøyd, jeg har bare hatt den i 6 mnd men har ikke hatt noe problemer med den, nå har jeg bensin automat, og den ligger på ca 1,1 i forbruk, nå er jeg litt tung i høyre foten så du får den nok til og bruke mindre :) vi er to voksne og en gutt på snart seks år og har god nok plass i massse vis, hvis man skal flytte noe stort er det bare og vippe opp eller ta ut baksetene med to spaker, veldig lett.

den er sykt god på vinter føre.. lykke til. :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Har en 2004mod diesel som vi har hatt i snart to år. Er superfornøyd med den, driftssikker så det holder, bruker lite og er trekkvillig også med en henger på slep. Plass: tja, det er ikke en stor bil akkurat, mange vanlige stasjonsvogner har vell så mye plass, men for vår del (meg, kona og guttungen på snart 5) holder det. Skal vi ha med mye stæsj på ferie, tar vi bare ut halvparten av baksetet, så er mye plass fridd ut. Dessuten, med en takboks i tillegg får man all plass man kan trenge. Løp og kjøp, en 2004 ligger på ca 190k-200k. Kjøp deg offroad-dekk samtidig, slike biler ser best ut med litt seriøse dekk, etter MITT syn =)

Her er vår, dekk er BF Goodrich All-Terrain T/A i 235/70-16.

Forskjell kan man si:

18032010693.jpg

Montert på felg:

24032010717.jpg

Slik den var før:

20092009093.jpg

Og slik det ble etter montering:

10042010901-001.jpg

10042010900.jpg

16042010940.jpg

10042010901.jpg

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det =) Ja, vi får se, kanskje jeg gjør det. Har bixenon i hovedlyktene og xenon i grøftelysene, 6000Kelvin. 55W-kit begge steder, så det blir som høylys dag når jeg tenner de, og helt vanvittig på vinterføre =) Utover det har jeg ikke gjort noe. Har leita etter linselykter på nett, men typisk nok har de blitt laget kun til modellene fra 1996-2000, dritkjipt. De dukket opp som originalt tilbehør i 2006 da, på den nye utgaven, men jeg gidder ikke bytte bil bare for det az, blir dyre lykter ;p

Mvh Asbjørn K, Ski

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider