omeg79 Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 (endret) hei er det noen som har et par exstra eller er det noen som hvet hvor man får kjøpt de henne :)er en b5 Endret Juni 10, 2010 av omeg79 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310225784715&viewitem=#shId Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 tja...møller har jo;) eller så får man jo det meste litt billigere på ebay om du gidder å søke. evt så har dem her http://www.carparts-online.de/shop/ 78.80euro for høyre og venstre + porto;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 De her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=220624208089&viewitem=&_trkparms=clkid%3D7690231715175900086 Passer dem rett inn i org. '95 fanger? Aldri shoppa på ebay før, men hvis det er sånn så blir det her første handelen. For på møller så har dem vel ikke Grill m/grøftelys ferdig, Da må man klippe og lime inn grøftelysa selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 har ikke prøvd disse selv, men har sett at andre her inne sier at passformen ikke er 100% men med litt tilpassing så går det fint. Glasset er vist heller ikke av topp kvalitet, har vist en tendens til å sprekke pga av varme/kulde, men skal vist gå fint om man monterer led pærer. Men det er flere her inne som har montert som sikkert kan si litt mer og legge ved bilder av resultate. Evt om du søker så finner du;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 har slike og har montert led i disse, funker krute godt! en kompis monterte xenon og da sprakk dem... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 har slike og har montert led i disse, funker krute godt!en kompis monterte xenon og da sprakk dem... har du no link til hvor/hvilke led's du kjøpte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 De her:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=220624208089&viewitem=&_trkparms=clkid%3D7690231715175900086 Passer dem rett inn i org. '95 fanger? Aldri shoppa på ebay før, men hvis det er sånn så blir det her første handelen. For på møller så har dem vel ikke Grill m/grøftelys ferdig, Da må man klippe og lime inn grøftelysa selv? Monterte disse idag, og det var minimalt med tilpasning som skulle til for at det skulle passe. Ca 5 min tilsammen med en kniv, så sitter de perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 har du no link til hvor/hvilke led's du kjøpte? bilkabel.com og dioder har, er du VACN medlem får du rabatt :) http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_331&products_id=1672 Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 har du no link til hvor/hvilke led's du kjøpte? Jeg bestillte pærer her igår: http://www.rhsconsulting.no/index.php?nr=90&case=4&id=150&idkategori=92&kat_name=LED Pærer&prod_name=H3 LED Lyspærer med 39 stk SMD led, 2-pk. 12V Hvit&startrow= Ble 321,- ink frakt for et par og ble sendt med A-post idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Fikk grøftelysa for en uke siden, men har venta på pærer fra proffvarsling.no (rhconsulting linken ovafor) i 2, TO, uker nå. Monterte ebay grøftelysa i dag/natt men dem blir jo så vildt varme ! Glasset lykta, og plastikken på baksia ble så varm at det ikke går ann å ta på dem. Etter bare ett minutt. Usikker på om jeg vil kjøre me faenskapet. Har forøvrig hatt grøftelys på samma strømmen uten problem før. Noen som kan si meg om dem tåler det og er sånn, eller om jeg må sjekke strøm ledningen? Er ingen trikker så har 0 peiling spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Fikk grøftelysa for en uke siden, men har venta på pærer fra proffvarsling.no (rhconsulting linken ovafor) i 2, TO, uker nå. Monterte ebay grøftelysa i dag/natt men dem blir jo så vildt varme ! Glasset lykta, og plastikken på baksia ble så varm at det ikke går ann å ta på dem. Etter bare ett minutt. Usikker på om jeg vil kjøre me faenskapet. Har forøvrig hatt grøftelys på samma strømmen uten problem før. Noen som kan si meg om dem tåler det og er sånn, eller om jeg må sjekke strøm ledningen? Er ingen trikker så har 0 peiling spenning. Merkelig, mine lå i postkassa et par dager etterpå. Send en mail å finn ut hva som skjer. Mine og ble jævlig varme før jeg satte inn LED, når jeg bytta pærer hadde isolasjonen på plussledningen smelta.. Men etter jeg satte inn nye pærer er de ikke antydning til varme selv etter lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Jeg solgte noen grøftelys til omeg79, men han har unnlatt å betale og svarer ikke på PM. For alt hva dere gjør, styr unna, han er 100% useriøs. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg